Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door vanhaut
#2932035
Ik heb besteld bij natuur en dier en Caroba

Caroba heb ik darf eko besteld , dat is compleet dus daar geen vraag over

Maar naruur en dier zijn mixen  Dit heb ik besteld

6x kalkoen-paard mix
6x konijn-paardmix
6x kip-rund mix
6x eend-rund mix
6x kip-rund-lam mix
6x kip-zalm-runderpens mix

Is dit genoeg variatie voor een pup (samen met Darf ) ?

Tnks
Door M@rina
#2932121
Ik weet niet goed wat de verhoudingen zijn van natuur en dier. heveel kip./rund zit er in zo'n mix? In Darf zit ook al kip en rund dus dat voegt niet heel veel toe. Ik zou iets minder natuur en dier kopen en daarnaast bijv. nog een paar soorten Tamro of All animal en dan het liefst diersoorten die niet in darf en natuur en dier zitten. Dan heb je lekker veel afwisseling. Genoemde merken zijn ook verkrijgbaar bij Caroba.
Gebruikersavatar
Door vanhaut
#2932168
Dit zijn de verhoudingen. Extra inkopen van andere merken is geen probleem.


Eend-rundmix

Ingredienten: spiervlees eend, spiervlees rund, eendenbotten, runderhart (min 10%), runderlong, runderlever, rundernier (runderlever & -nier samen max 3%).

Verhoudingen: spiervlees 60%, bot 20% orgaan 20%

Kip-rundmix

Ingredienten: spiervlees kip, spiervlees rund, kippenbotten, runderpens, runderhart (min 10%), runderlong, runderlever, rundernier (runderlever & -nier samen max 3%).


Verhoudingen: spiervlees 45%, bot 20% orgaan 35% (waarvan 20% pens!)


Kalkoen-paardmix

Ingredienten: kalkoenvlees, paardenvlees, kalkoenbotten, paardenhart, paardenlong, paardenlever.

Verhoudingen: spiervlees 60%, bot 20% orgaan 20%


Kip-rund-lammix

Ingredienten: spiervlees kip, spiervlees rund, kippenbotten, lamspens, schapenvet, runderhart & lamshart (samen min 10%), lamslong, lamslever.

Verhoudingen: spiervlees 60%, bot 20% orgaan 20%

Kip-zalm-runderpensmix

Ingredienten: spiervlees kip,spiervlees zalm, runderpens, kippenbotten, zalmorganen

Verhoudingen: spiervlees 45%, bot 20% orgaan 35% (waarvan 30% pens!)
Door M@rina
#2932213
Dank je wel voor het overzicht. Over het algemeen wordt er een mooie variatie aangeboden, maar wel veel orgaanvlees, veel kip en rund, als ik het zo bekijk. Dit bevestigd mijn eerdere antwoord, de variant met zalm, paard/kalkoen van natuur en dier en dan nog een 3e of 4 merk erbij, allemaal verkrijgbaar bij caroba, zoals bijv.Tamro geit en lam en all animal konijn en parelhoen, dan heb je een heel leuk gevarieerd menu.

Bot van eend, kip, kalkoen, konijn en parelhoen
Spiervlees van: eend, kip, rund, kalkoen, paard, geit, lam konijn en parelhoen
orgaan van: rund, paard, geit, lam, konijn en parelhoen  (hart, lever, nier, pens en van de parelhoen en konijn w.s ook de maagjes.)
Een paar keer per week een groentemixje van bijv. Tinlo (of zelf samenstellen) en een rauw ei erbij.

De andere van natuur en dier kan je ook gewoon geven hoor, maar ik zou het wel aanvullen, maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
Gebruikersavatar
Door vanhaut
#2932217
Oké. Ik bestel wat Alaska erbij  Ga even bij Caroba kijken wat zij hebben.

Die darf kan er bij ?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door