Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Marjolein1
#2927006
Vaak lees ik dat er wordt geadviseerd om je hond niet teveel vis te voeren. Onze honden krijgen kvv en 1 van de 3 barft ook een dag of 2/3 in de week. Ik heb verschillende smaken kvv in de vriezer en probeer wel wat af te wisselen maar soms in een grote volle vriezer pak ik ook wel eens wat gewoon lekker makkelijk bovenop ligt. Kan dus gebeuren dat ze meerdere malen kvv vis compleet in de week eten en onze ook barfende hond dan bijv. ook nog eens een (behoorlijk) grote zalmkop in dezelfde week of een haring bij zijn barfdag. Kan dit kwaad, of heft zich dit weer op als ze later weer andere smaken voorgeschoteld krijgen? Ontlasting is perfect en hele voorkomen en gedrag ook. Ik merk wel dat ze makkelijker wat aankomen nu er ook wat vettere kvv smaakjes als vis worden gevoerd.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#2927060
Max 10% van het menu is het advies. Het ligt er ook aan wat voor vis er in de mix zit; zalm zorgt niet van afbraak van een bepasld stofje (kom ff niet op de naam  :-[ ) sardine en haring (bv) doen dit wel.
Door Martine-Tom
#2927062
[quote="Inge en Bono"]
Max 10% van het menu is het advies. Het ligt er ook aan wat voor vis er in de mix zit; zalm zorgt niet van afbraak van een bepasld stofje (kom ff niet op de naam  :-[ ) sardine en haring (bv) doen dit wel.
[/quote]Thiaminase/thiamine  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door