Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Laydio
#2902427
Hallo, omdat ik aan het elimineren ben voor mijn hond ben ik op zoek naar KVV hert waar absoluut niets aan toegevoegd is. (dus eigenlijk gemalen  VV) Ik ben eerst begonnen met Tinlo barfmenu konijn en nu dus een tweede soort toevoegen, maar in de hert versie van Tinlo zit kip :(. Nu kwam ik Degomeat tegen, en er staat bij dat daar alleen hert in zit.  Heeft iemand ervaring met Degomeat?? Of heeft iemand andere suggesties.
Door kakocavi
#2902492
Ik heb eind vorig jaar eens 2 kilo hertenvlees gekocht bij Degomeat, ongemalen dus. Dat was toen van erg goede kwaliteit, grote dieprode stukken met bijna geen vet. Met de kvv heb ik geen ervaring.
Gebruikersavatar
Door Laydio
#2902635
[quote="Thea"]
Er staat 100% hertenvlees dus is het zonder bot en orgaan.
[/quote]
Dat zie ik nu ook, heb ik overheen gelezen. Dat word hem dus niet. Dank je wel.
Door keetje
#2902833
Ik heb regelmatig hert kvv van degomeat gehad en daar zat toch echt wel bot in hoor. De percentages weet ik even niet uit mijn hoofd, ik heb het ook niet in de vriezer op het ogenblik dus kan ook even niet gaan kijken maar dat er toen bot in zat weet ik zeker.
Door doggyfun
#2903077
Hoi,

Naturis Barfdiner is ook verkrijgbaar in Hert.
100% hert, zonder premix.
Degomeat is momenteel inderdaad 100% vlees gemalen.

groetjes
corina
Gebruikersavatar
Door Laydio
#2904709
[quote="doggyfun"]
Hoi,

Naturis Barfdiner is ook verkrijgbaar in Hert.
100% hert, zonder premix.
Degomeat is momenteel inderdaad 100% vlees gemalen.

groetjes
corina
[/quote] In Naturis Barfdiner hert word een ruwe vezel toegevoegd, weet iemand wat dat is. Dit staat er: "Er wordt ook een ruwe vezel toegevoegd aan de Puur Naturis Barfdiner producten.Dit is voor de darmwerking van de hond. Deze ruwe vezel stimuleert de darmwerking namelijk en zorgt ervoor dat verstopping vermeden wordt. In mensentaal betekent dit dat alles wat naar binnen gaat op een normale en dus aangename manier ook naar buiten gaat." Groetjes Margo.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door