Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2898909
[quote="*Dorothea*"]
Ik heb antwoord gehad. Ze dachten eerst dat het een brok vet was, maar bij nadere inspectie moesten ze bekennen dat het inderdaad een blikje smac was. Dat moet bij een leverancier waren ze afsnijdels halen uit een volle bak er naast in het vlees zijn beland. De controles zijn aangescherpt en het zou niet meer mogen gebeuren.
Nou ja op zich netjes dat ze reageren, voor mij is het wel weer een bevestiging dat er van alles in kvv kan zitten.
[/quote]

Nou, zeg dat wel. En je krijgt ook geen gratis nieuw bakje? Of 10  ::)
#2899047
[quote="*Dorothea*"]
Ik heb antwoord gehad. Ze dachten eerst dat het een brok vet was, maar bij nadere inspectie moesten ze bekennen dat het inderdaad een blikje smac was. Dat moet bij een leverancier waren ze afsnijdels halen uit een volle bak er naast in het vlees zijn beland. De controles zijn aangescherpt en het zou niet meer mogen gebeuren.
Nou ja op zich netjes dat ze reageren, voor mij is het wel weer een bevestiging dat er van alles in kvv kan zitten.
[/quote]

Dat gaat dan wel heel simpel, dat iets wat uit blik hoort te komen in je bakje hondenvoer terecht komt. In dit productieproces is dus duidelijk alles mogelijk. Draai maar door, geen hond die het merkt  :-X
#2900683
:o :o
Lekker makkelijk, niet onze schuld komt van een andere leverancier, ja ja.
Ja je hebt zeker een vergoeding van een pak of 10 gekregen  ;D
[quote="*Dorothea*"]
Volgende keer haal ik wel een kilo gehakt als de vriezer leeg is, daar kan alleen maar paardenvlees inzitten.  :P
[/quote]
:sofa: ik snapte al niet waarom een barfer, (daar waar de gemiddelde barfer zegt ik geeft barf omdat ik weet wat erin zit) 1 vd mindere kvv gaat geven, ipv stuk kipfilet of runder(paarden) gehakt van de super. Maar goed het is zeker voor "ons" kvv  gevers een goed leermoment  :-\  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door