Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Martine-Tom
#2889989
Dat mag jij vinden hoor, dan bestel je daar toch gewoon kvv, ik snap dan alleen niet zo goed wat het doel van dit tp is, dat Dego.nl en Dego.be verschillend zijn is al bekend, en als je wil weten hoe dat zit zal je Henk van Dego.nl moeten mailen lijkt me...
Door M.P
#2890070
[quote="Martine-Tom"]
Mss kan je Dego.nl hier beter eens over mailen?  ;)

Dat er een verschil was wist ik al, Dego.be schijnt slechter van kwaliteit te zijn naar wat ik hoor, zelf nooit besteld dus geen idee maar wat ik ervan gezien en gehoord heb heb ik ook niet snel de neiging om het te bestellen.
[/quote]

degomeat belgie slechter?  jullie moesten eens weten hoe het allemaal in elkaar zit, geloof me maar dat is helemaal niet waar...
Gebruikersavatar
Door Rapalje
#2890075
Tja, met dingen als 'het schijnt', 'ik heb dingen gehoord', 'jullie moesten eens weten' en 'geloof me' kun je als lezer natuurlijk helemaal niks...  ::)
Door M.P
#2890078
[quote="Rapalje"]
Tja, met dingen als 'het schijnt', 'ik heb dingen gehoord', 'jullie moesten eens weten' en 'geloof me' kun je als lezer natuurlijk helemaal niks...  ::)
[/quote]
omdat ik de samenstelling ken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2890103
[quote="M.P"]
omdat ik de samenstelling ken
[/quote]

Maarja, zelfs met het gegeven dat M punt P de samenstelling kent kan ik goed beschouwd nog niks. :-\

Even algemeen kan ik me de verwarring wel voorstellen dat men zal denken dat de degomeat die je in NL koopt dezelfde is als die je in België koopt.
Door orinake
#2890169
dego nl en dego be zijn totaal andere firma's.
Bij dego BE zal ik nooit meer KVV bestellen, kwaliteit was helaas alles behalve goed :'(
Over de geruchten die de ronde doen over de firma wil ik me niet eens uitspreken.
Door M.P
#2890222
[quote="orinake"]
dego nl en dego be zijn totaal andere firma's.
Bij dego BE zal ik nooit meer KVV bestellen, kwaliteit was helaas alles behalve goed :'(
Over de geruchten die de ronde doen over de firma wil ik me niet eens uitspreken.



[/quote]
en wanneer heb jij daar het laatste kvv gekocht als ik mag weten?
ik vraag je dat omdat ik daar regelmatig kom en mijn eigen merk daar maak.
ik weet waar het vlees vandaan komt , wat hij gebruikt van karkassen en spiervlees , stoofvlees , organen , groenten enz...
en daar kan ik niks van zeggen, helemaal geen slechte kwaliteit.
ik spreek over de laatste 3 jaren...
Laatst gewijzigd door M.P op wo 12 mar 2014, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2891199
Dit heb ik destijds (maart 2012) begrepen uit het antwoord van Degomeat.nl en in het nieuwsbericht hierover geplaatst:
"Degomeat.nl en Degomeat.be
De naam van deze kvv kan wat verwarrend zijn, want de Belgische Degomeat heeft ook een kvv die Degomeat heet en die al sind lagere tijd op de markt is. Degomeat.nl is de importeur voor Nederland van Degomeat, maar laten daar ook hun eigen specifieke producten maken. De kvv-lijn van Degomeat.nl is deels hetzelfde als de Belgische Degomeat-producten, maar is verder uitgebreid met eigen complete kvv-mixen."

Dit klopt op dit moment niet, als je naar de producten kijkt.

Maar het wordt nog vreemder, want op de website Degomeat.be staat dit:
In nederland worden onze producten verdeeld via:  www.degomeat.nl

Ik ben benieuwd wat voor antwoord jij krijgt Hannabelgje
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door