Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Debbie1982
#2873483
Onze hond krijgt op de doordeweekse dagen KVV. Hij weegt nu 5,5 kg en eet 250 gram per dag. Op minder valt hij af. We geven voornamelijk Kivo compleet. Dat is een mengsel van kip en rund. Daarnaast wisselen we af met Lotgering vis en HaaksBarf in diverse smaken. In het weekend geven we Barf. Dit bestaat meestal uit kippennekken en kipkarkas.  Hij krijgt 1 keer per week een complete vis en een rauw eitje. Hij is nu zo goed als klaar met wisselen en dan willen we ook andere (hardere) soorten gaan geven. Wat kunnen we het beste proberen? Ben niet echt van het in stukken hakken van een karkas. Heb dat met fazant geprobeerd maar dat was geen succes. De hond vond het achteraf niet eens lekker. Hebben jullie nog tips? Het IC zit bij mij in de buurt dus dat scheelt weer. Zit zelf te denken aan eendennekken. Wil als ik eerlijk ben nog niet aan lam of geit beginnen aangezien ik nog wat dingen over wil houden, mocht hij een allergie ontwikkelen. Tot nu toe heeft hij op qua diersoorten: kip, rund, konijn, zalm, fazant en eend. Hoop dat jullie nog tips hebben. Alvast bedankt!
Laatst gewijzigd door Debbie1982 op do 13 feb 2014, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Barfplaats wordt gesponsord door