Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door sparkybranca
#335185
Ja zoiets zag ik hier ook al gebeuren, vandaar de slimme oplossing ;). Ik heb niemand bij wie ik het tijdelijk in de vriezer kan gooien dus dat zou wel heel erg zonde zijn.

We eten nou al een hele week uit de diepvries en na het betere prop- en stouwwerk in de vriezer onder de koelkast is het me gelukt m'n losse half hoge vriezer helemaal leeg te krijgen. Gelijk maar van de situatie gebruik gemaakt en 'em helemaal laten ontdooien, zat hier & daar al een aardig ijslaagje, en schoongemaakt.
Laat de Bibi maar komen ;D.
Door Elizaw
#336076
[quote="sparkybranca"]
Jammer, dit komt voor mij net slecht uit. Ik was begonnen met Rodi omdat het 't enige was wat ik hier in de buurt tegenkwam maar wil overstappen op Bibi. Ben net door de voorraad Rodi heen en ga morgen al Bibi halen.
Zal jullie zeker in de gaten houden voor een volgende x OK?
Weet nu trouwens toch nog niet hoeveel ik kwijt kan in mijn diepvries, daar moeten we nu gaan achterkomen.....ben een beginnend kvv-er LOL.
Plan was 1 diepvrieslade mee te nemen, die vol te gooien en dit te vermenigvuldigen met 3 omdat ik 3 lege lades heb.
[/quote]

jammer dat je niet effe een oproep hebt gedaan, ik had het ook wel eerder kunnen gebruiken hoor, nu heb ik het uitgesteld totdat mijn vriezer helemaal leeg is...en dat is zaterdag ;Deen weekje eerder had ook gekund :-\
volgende keer gewoon even een mailtje sturen, dan heb je het zelf ook voordeliger...tenminste ik denk niet dat je nu de 120 kilo haalt ::)

Groetjes,
Bep
Door Elizaw
#337840
Hai Danielle,

Ik ga morgen bestellen, degene die heeft mee besteld, komt het wat beter uit zaterdag na drie uur.
Ik hoop dat dit voor jou geen probleem is?
Ik ben om ongeveer half drie thuis, dan kun je komen.

Tot zaterdag, groetjes,
Bep
Door danielle1980
#337966
[quote="RuBep"]
Hai Danielle,

Ik ga morgen bestellen, degene die heeft mee besteld, komt het wat beter uit zaterdag na drie uur.
Ik hoop dat dit voor jou geen probleem is?
Ik ben om ongeveer half drie thuis, dan kun je komen.

Tot zaterdag, groetjes,
Bep
[/quote]
hoi bep

maakt mij niet uit hoor,
bedankt weer en tot zaterdag :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door