Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door keetje
#2820918
Ik snap dit topic niet en de titel al evenmin.
Als ik ergens iets (te) duur vind koop ik het gewoon niet.
Eerlijk gezegd denk ik nog steeds dat het een beginnersfout is die gewoon vandaag of morgen, (met het schaamrood op de kaken :biggrin2:) herzien gaat worden.  ;)
Door ObObO
#2822117
Beste Allemaal,

Bedankt voor de reacties. Wij hebben de prijzen op de website reeds aangepast (BARF & KVV) en zullen deze blijven verscherpen. We hanteerde de verkoopadviesprijs welke inderdaad hoog was voor sommige gebundelde artikelen. Fijn om te zien dat er een levendige community is omtrent BARF en KVV.

Er is telefonisch contact geweest met de heer Adema. Wij hebben in overleg met hem de prijzen naar een punt gebracht waarbij hij aan heeft gegeven klanten voor online bestellingen naar ons door te verwijzen. Specifiek voor het product waar dit topic mee begon betaal je nu bij ObObO in combinatie met de herhaalservice 48.95 per doos inclusief bezorging waar en wanneer je dat wilt (Heel Nederland). Losse verkoop is € 54,95. Nogmaals dank voor alle reacties.

Vriendelijke groet,

Pieter

Barfplaats wordt gesponsord door