Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Femke
#326525
[quote="Gwen"]
Waar kan ik die probiotica halen?
Ik ken het niet, kun je me vertellen, wat het precies is en waarvoor? ??? Goede bacterieen ???
Thanks!!
[/quote]

Hoi Gwen!
Probiotica zijn de goede bacteriën die zich ook in de darmen bevinden. Soms (bijvoorbeeld door antibiotica-welke bacteriën doodt) kan je hond wel een beetje extra van die bacteriën gebruiken en je kunt ze dan ook toevoegen aan het eten. Gewoon, als onderhoudsdosis of als je hond zijn weerstand een beetje opgekrikt moet. Of als hij diarree heeft.

Probiotica zitten bijv. in Yakult (een gezonheidsdrankje) of biogarde. Je kunt e echter ook in capsule-vorm kopen, bij de meeste reformzaken wel, en je apotheek kan het anders misschien ook wel bestellen.

Een merknaam moet ik je schuldig blijven (heb net ff gezocht naar de witte pot maar kon hem niet zo gauw vinden) maar als je even zoekt met de zoekoptie dan vindt je het gauw genoeg. En anders weet Lizzy er wel een hoop uit haar hoofd (en ook welke zij het beste vindt)
Laatst gewijzigd door Femke op za 28 mei 2005, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
#326527
[quote="Truus"]
Probiotica is een goede melkzuurbacterie, een natuurlijk middel wat goed is voor de darmflora. Het wordt vaak Acidophilus genoemd. Als je om Probiotica vraagt, weten ze vaak niet wat het is.
Je kunt het kopen bij een reformzaak of DA en ook in winkels van "De Tuinen"
Soms ook bij de Drogist.
Bij de dierenarts heet het protexin en ik haal Akropharma bij de Reformwinkel.
[/quote]

Akropharma, dat is het wat ik zocht!!

En jij kunt het allemaal veel korter en sneller verwoorden dan ik he Truus ;)
Door Truus
#326534
[quote="Femke"]
Akropharma, dat is het wat ik zocht!!

En jij kunt het allemaal veel korter en sneller verwoorden dan ik he Truus ;)
[/quote]
;D Niet vaak maar nu wel ;). Ga studeren jij >:( :-*
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door