Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door tammie
#2801788
klopt en de 20e mag het geld overgemaakt worden maar hoeft niet dan al, mag ook gerust wat mij betreft 2/3 dagen later zijn. Beetje afhankelijk van precieze datum van levering.
Ik hoor gewoon tegen die tijd vanzelf van je.
Door Levi
#2823359
Lees je berichtje ook nu pas Tammie, Heb via,via wat degomeat kunnen bestellen. Maar mijn hondjes vinden het niks. Ze lusten tot nu toe alleen de geit :( meng het nu met darf, maar een kwart laten ze staan. Ga het morgen mengen met farmfood pens. kijken of ze het zo eten.

Probleem is dat mijn hondje snel buikpijn krijgt van bepaalde soorten kvv. Als hij er 1 x buikpijn van heeft gehad wil hij het niet meer eten. Op duck dynamic en energique heeft hij het minste buikpijn. Maar qua kwaliteit vind ik dat niet zo goed. Darf gaat sinds paar maanden ook goed. Zodra hij een trugval heeft, krijgt hij 1 dag energique en daarna weer Darf, dat gaat tot nu toe het beste. Anders eet hij zo 3 dagen niet. Met energique krijg ik hem altijd weer aan het eten.

Ik denk dat ik volgende keer van Darf verschillende soorten neem. Bestel het tegenwoordig bij een pension hier, die leveren gratis aan huis in IJsselmuiden en Kampen, ideaal :) Ze geven aan tussen welke tijden ze komen, meestal op dinsdags tussen 18:00 en 19:00

Barfplaats wordt gesponsord door