Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door nanne
#2808817
Hee Ema, hoe gaat het nu bij jullie? Heb je nog een dierenarts gevonden die je kan helpen?

Kan het niet zo zijn dat Domino zo heftig op konijn reageerde? Omdat het daarvoor goed leek
te gaan? Of was je niet aan het elimineren?

Xara heeft een terugval gehad omdat ik Puur Jeuk erbij had gegeven, was ook even heel heftig
maar nu ik dat niet meer gebruik is het weer goed. Ze krijgt nog steeds alleen eend en paard
en heeft geen medicatie meer.

Hopelijk krijgen jullie Domino stabiel op korte termijn en voelt hij zich snel weer beter! Sterkte!
Door Ema
#2813141
Het is niet zo goed gegaan hier. De vorige week was vreselijk. Domino heeft binnen 1 nacht haar voorpoot open geklauwd .
Daardoor had ze heel week niet kunnen wandelen. Ik heb haar s 'nachts sokjes aangedaan en naast me bed gelegd zodat ze niet kon klauwen.
Helaas moest ze de kraag om als ik wegging. De wond is nu dicht maar de poten zijn nog steeds rood. Volgens me begint nu pas de jeuk afnemen.
Ik denk dat dit ook de reactie op de konijn was maar zoals Lizzy zegt ... het kan van alles zijn. Is het normaal dat een allergische reactie op 2 x konijn eten zolang duurt? Ik  heb de Atopica weer opgestart :-[ en de eliminatiedieet gestopt. Ik wacht tot ze geen jeuk meer heeft en dan ga ik goed nadenken wat ik wil.
Domino is 12 en dit wil ik haar niet nog een keer laten meemaken. Ze kon niet eens de overkant van de straat halen zonder pijn. En was erg onrustig door de jeuk. Ik heb me vorige week echt afgevraagd waarmee ik bezig ben. Mocht ze nog jong zijn is het anders. Op deze leeftijd moet het makkelijk gaan of anders houdt het op. De levensverwachting van Domino is geen 16 gezien haar medische verleden. Dus ik wil haar niet belasten.
Nanne zijn de reacties bij je jullie ook zo heftig? En waardoor was de terugval?
Jullie ook de beste en ik blijf duimen  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door