Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2737630
[quote="M@rina"]
Hallo Wanda,
Lees dit maar eens en bepaal wat jij wilt:

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 788.0.html
[/quote]

Nou ik heb het gelezen! Gelijk op de eerste pagina kwamen er meerdere mensen met rare/vieze/vreemde geur, maar ook met bedorven/rot. Nou mijn maag is niet bestand tegen erg geurende KVV en rot of bedorven voedsel geen ik niet aan mijn dieren!

Ik kon het hier in de buurt kopen voor €1,- per 500gr. Das dus een stuk goedkoper dan BARFmenu Tinlo of HAAKSbarf! Maar als je het zo weg kan gooien, wordt het al gelijk een stuk duurder!
#2737635
Na eigen onderzoek en op alle sites van alle merken geweest te zijn, zijn mijn keuzes gevallen op BARFmenu Tinlo, HAAKSbarf en/of ALASKA.

HAAKSbarf is het enige merk dat alleen rollen verkoopt, waar ook maar echt 1 diersoort in verwerkt wordt! Echter wordt dit merk hier in de buurt niet verkocht, dus kan niet even 1 rolletje kopen om te proberen.

BARFmenu Tinlo heb ik nu smaak Natuurlijk rol 1000gr geprobeerd! De geur is t doen voor mijn maag! De hondjes vinden het lekker en 1 van mijn katten ook. De andere kat, daar is het niet fijn genoeg voor helaas, die heeft wat gebitsproblemen en moet dus een fijnere massa hebben. Dus moeten we de Katversie nog gaan proberen, helaas heeft die dan weer niet zoveel verschillende soorten om goed te kunnen variëren.

ALASKA wel hier in de buurt, maar nog niet geprobeerd.

Kan iemand mij nog extra informatie verschaffen over deze merken?
Gebruikersavatar
Door Thea
#2737641
Degomeat heeft ook enkelvoudige mixen. Is fijn gemalen.
Mss kan je dat ook in verkooppunt kopen of eens samen met een ander bestellen. Er zijn per regio wel eens groepsbestellingen.
Je kan dan evt een oproep doen bij vraag en aanbod wie ook wil bestellen bij degomeat. Ze bezorgen boven 100  eu gratis of boven 60 eu 5 eu bezorgkosten ;)
#2737653
[quote="Thea"]
Degomeat heeft ook enkelvoudige mixen. Is fijn gemalen.
Mss kan je dat ook in verkooppunt kopen of eens samen met een ander bestellen. Er zijn per regio wel eens groepsbestellingen.
Je kan dan evt een oproep doen bij vraag en aanbod wie ook wil bestellen bij degomeat. Ze bezorgen boven 100  eu gratis of boven 60 eu 5 eu bezorgkosten ;)
[/quote]

Dank je wel Thea! De hondenschool besteld inderdaad wel eens bij Degomeat, nu hebben ze alleen gekozen om bij de andere site van hun te bestellen, die gaat alleen per grootte hoeveelheden. Echter ben ik nu alleen nog soorten aan het uitproberen en meer dan een kilo of 2 kan ik niet kwijt.
#2738207
[quote="WandavB"]
Na eigen onderzoek en op alle sites van alle merken geweest te zijn, zijn mijn keuzes gevallen op BARFmenu Tinlo, HAAKSbarf en/of ALASKA.

HAAKSbarf is het enige merk dat alleen rollen verkoopt, waar ook maar echt 1 diersoort in verwerkt wordt! Echter wordt dit merk hier in de buurt niet verkocht, dus kan niet even 1 rolletje kopen om te proberen.

BARFmenu Tinlo heb ik nu smaak Natuurlijk rol 1000gr geprobeerd! De geur is t doen voor mijn maag! De hondjes vinden het lekker en 1 van mijn katten ook. De andere kat, daar is het niet fijn genoeg voor helaas, die heeft wat gebitsproblemen en moet dus een fijnere massa hebben. Dus moeten we de Katversie nog gaan proberen, helaas heeft die dan weer niet zoveel verschillende soorten om goed te kunnen variëren.

ALASKA wel hier in de buurt, maar nog niet geprobeerd.

Kan iemand mij nog extra informatie verschaffen over deze merken?
[/quote]

Het vetgedrukte klopt niet hoor, Tinlo heeft een aantal verpakkingen waar maar 1 diersoort in zit: Kip, konijn, eend en lam, allemaal enkelvoudig. In paard en hert zitten 2 diersoorten Ik dacht paard/eend en Hert/kip, maar het kan ook andersom zijn.
Ik vind Haaksbarf echt te duur, Alaska is fijn gemalen en heeft ook enkelvoudige: Kip, Konijn, eend, lam, zalm. Maar  is een stuk duurder dan Tinlo, het zijn namelijk 800 grams rollen.
#2738245
[quote="M@rina"]
Het vetgedrukte klopt niet hoor, Tinlo heeft een aantal verpakkingen waar maar 1 diersoort in zit: Kip, konijn, eend en lam, allemaal enkelvoudig. In paard en hert zitten 2 diersoorten Ik dacht paard/eend en Hert/kip, maar het kan ook andersom zijn.
Ik vind Haaksbarf echt te duur, Alaska is fijn gemalen en heeft ook enkelvoudige: Kip, Konijn, eend, lam, zalm. Maar  is een stuk duurder dan Tinlo, het zijn namelijk 800 grams rollen.
[/quote]

Ik zie dat ik mijn zin ook niet helemaal goed geformuleerd had! Het is het enige merk waarbij alle rollen maar 1 diersoort bevat. Van Tinlo wist ik dat er een aantal waren. Van Alaska wist ik dat niet. Dank je wel!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door