Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Elizaw
#2693835
Hoorde van een kennis over een nieuw merk KVV Carnifarm (ja ja alweer een) maar het schijnt er heel mooi uit te zien, samenstelling60/20/20 en gunstige verkoopprijs rond de 2,95 p kilo.
Zijn er al gebruikerservaringen?
Door M@rina
#2693892
Ken het niet maar heb het even opgezocht. Dit is weer zo'n kvv waar in bijna alle mixen rund zit en slecht 2 of 3 diersoorten, mhhmmm :-\ doe dan alles apart en maak enkelvoudige kvv's die je moet afwisselen. Met dit soort mixen ben ik altijd huiverig dat het overgrote deel rund/pens  is, vanwege de prijs en de 2e of 3e diersoort maar heel beperkt aanweizg is.
Dan lijkt het of je compleet voert maar dat is het niet.
Door tessa
#2693942
Ik voer het nu een poosje en ik ben er wel tevreden over.
Ik ken de fabrikant en hij gebruikt echt goede kwaliteit producten.
Binnenkort wordt het geanalyseerd, dus daar ben ik wel blij mee.
Mijn honden doen het er goed op en andere honden die ik ken, die het ook eten ook.
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2694024
Hetgeen ik me steeds afvraag van die nieuwe KVV's is kunnen ze geen originele naam verzinnen  ::) huur desnoods een reclame bureau in.

OT heb ik geen ervaring
Door Roxannek
#2694466
Ik ben ook het ook aan het proberen ipv Lotgering.
Het wordt hier met smaak gegeten. Ik voer wel Alaska, Carnibest en 2 dagen BARF erbij. Daarbij wissel ik zoveel mogelijk diersoorten af.

Mixen zijn te krijgen in: kip, gans, zalm, eend & kalkoen.
Laatst gewijzigd door Roxannek op vr 14 jun 2013, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2694698
[quote="Sarah5"]
Tja je kan ook doorschieten  ;) denk ook niet dat Joop een reclamebureau in de arm heeft genomen :biggrin2:
[/quote]

:biggrin2: :biggrin2: Weet je wel wat dat kost  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#2694713
[quote="Angelique"]
:biggrin2: :biggrin2: Weet je wel wat dat kost  :biggrin2:
[/quote]2 ct per kilo, kan je beter smuldier halen  :P
Gebruikersavatar
Door Jouls
#2886156
Kwam carnifarm laatst ook tegen.... en hebberig als ik ben, heb ik meteen alle variante gekocht.
Jouls vond het wel lekker allemaal, alleen de eend variant werd met lange tanden gegeten (denk zelf dat het wilde eend was, en ze houdt niet zo van "wild").
Het jammer vind ik alleen (ok de 3 smaakjes per rol..) dat alles met gevogelte is.

Maar samen met best4dog (degomeat) een (goedkope) oplossing voor kvv.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door