Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Zev
#2690929
Gezien het feit dat ik in de bijstand zit was ik eens aan het rondneuzen voor een ander merk KVV. Ik heb al jaaaaaaren Carnibest Diabeet omdat daar geen granen inzitten. Maar ondanks dat ik de maximale korting krijg is het nu toch wel duur. Nu hoorde ik van een kennis over Kivo, dat wordt hier in de buurt verkocht. Scheelt me 90 ct per kg  :o dus dat zou wel voordelig zijn! Wat zijn jullie ervaringen met Kivo? Ik las wel al dat er rijstmeel aan toegevoegd wordt bij sommige soorten. Ik kan bij de leverancier dozen halen waarin compleet (rund/kip/rijstmeel), vis (kip/vis), lam, eend, kennelworst (kip/vis/groente/rijstmeel), rundvlees en pens/kip zit als smaken. Geen idee nog of meneer alle varianten lust maar dat is uit te proberen.
Door lightning
#2694257
Hier hebben ze het vroeger altijd gegeten. Vonden het wel lekker maar was zo vet en ben ermee gestopt. Hoe dat nu zit weet ik niet. Carnibest nooit gevoerd dus kan je geen vergelijking geven
Door chiva
#2694331
Van de soorten van kivo , zitten enkel in de Vis variant, kennelworst en de lam nog rijstmeel.
Uit de overige varianten is al maanden de rijstmeel uitgehaald.
Binnenkort worden de darmen/ rollen en site aangepast, zodat ook daar het aangepast wordt.

Maar zie dat je uit Heemskerk komt, dus kan ik je vast het 1 en ander er over vertellen als je langskomt  ;)
Laatst gewijzigd door chiva op do 13 jun 2013, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Zev
#2694347
[quote="chiva"]
Van de soorten van kivo , zitten enkel in de Vis variant, kennelworst en de lam nog rijstmeel.
Uit de overige varianten is al maanden de rijstmeel uitgehaald.
Binnenkort worden de darmen ???/ rollen en site aangepast, zodat ook daar het aangepast wordt.

Maar zie dat je uit Heemskerk komt, dus kan ik je vast het 1 en ander er over vertellen als je langskomt  ;)


[/quote]
hahaha woon je zo dicht in de buurt? Dan komt het vast goed!
Door chiva
#2694352
[quote="Zev"]
hahaha woon je zo dicht in de buurt? Dan komt het vast goed!
[/quote]

De ( kunststof) darmen , oftewel de verpakking van de rol  ;D

Hier beverwijk, en als je Kivo wil halen en je ziet daar een vrouw van middelbare leeftijd  That's me  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door nova
#2694369
ik heb 1x een partijtje van 40 kilo Kivo gehaald, dat was meteen de laatse keer.

Er zit veel rijst in en veel long.

Nee, echt niet was ik zoek. :-\

Maar als je  KVV wil geven: ben je niet in de gelegenheid om zelf te malen?
dan ben je toch vaker voordeliger uit dan met  een koop-versie  en ook met kwalitatief betere ingredienten. Da's de rede waarom ik zelf aan het malen ben gegaan voor Bindi
Laatst gewijzigd door nova op vr 14 jun 2013, 01:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#2694383
Dan zou ik eerder eens kijken naar de mixen van degomeat...
Kivo hoor ik zulke wisselende verhalen over, ik zou er niet eens aan beginnen als ik eerlijk ben  :-\
Door Martine-Tom
#2694494
Geen flets idee wat je voor Kivo betaald, maar met alles wat ik lees is dat toch goedkoop duurkoop volgens mij.
Ik heb hetmet 100 kg tegelijk genomen en kwam toen op 1.70 de kilo, als ik het los via de gewone site had gedaan was het 2.85 de kilo geweest...
Gebruikersavatar
Door Zev
#2694515
@Martine-Tom: Als ik op de site van Degomeat kijk kan ik inderdaad wel goedkoper uitkomen dan CB. Maar hoe zit het dan met de grote bestelling?
@Nova: Ik heb geen flauw idee wat zo'n maalmachine kost, maar zoals je begrijpt heb ik niet zomaar 'even' geld liggen  ;). Ik denk ook zeker dat ik dan goedkoper kan uitkomen, plus dat ik dan echt wat ga leren van zelf samenstellen, wat ik met de volgende hond wil gaan doen. Z'ev is nu bijna 11 en schrokt als een idioot, dus daar durf ik niet goed mee te gaan barfen  :-X
Door Martine-Tom
#2694517
Dat ging via uhm.... ff zoeken!

Ja goed onthouden: http://www.best4dogs.nl/

(Nieuwe laptop en moet nu iedere keer naar mijn linken zoeken hahaha)
Hier kan je dezelfde mixen kopen maar dan veul goedkoper...wel minimaal 100 kg dus dat moet je wel kunnen herbergen,
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2694573
Kaio is ermee opgegroeid. Was er tevreden over en Kaio ook. Het is wel vetter dan carnibest, want toen we Kaio wat mager vonden en carnibest-energie variant gingen geven viel hij af. Onze honden hebben er geen last van als vlees wat vetter is.
We zijn wel eens vaker binnengeweest, heb gezien wat erin ging. Maar ik zie dat ze tegenwoordig veel meer soorten hebben.
We zijn ermee gestopt toen we gingen barfen (en maci allergien had en we liever niks met graan/rijst wilden voeren)
Gebruikersavatar
Door Zev
#2694614
Dank je Martine! Jemig dat scheelt! Als ik daar 100 kg bestel, ben ik net zoveel kwijt als wanneer ik 50 kg CB bestel  :o
Door Martine-Tom
#2694648
Yep, als ik dezelfde bestelling via Dego gedaan had was het 85euro meer geweest...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door