Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door dominus01
#2674509
als je nu is je eigen gaat zwart maken inplaats van een ander wel zielig ben en erg zwak
Door Martine-Tom
#2674512
[quote="dominus01"]
als je nu is je eigen gaat zwart maken inplaats van een ander wel zielig ben en erg zwak
[/quote]Joh ga wieberen, ik maak niemand zwart, het is gewoon wat het is, het is gewoon niet netjes verlopen en veel draait om vertrouwen en ik vertrouw haar niet dus ik bestel er niet, ook dat mag. Dat jij haar vriendje bent is bekend en dat is prima maar haar acties hebben gevolgen zoals dat voor iedereen geld.
Door ellyenrob
#2674520
Even bij mijn vraag blijven.
Graag hoor ik de ervaringen die deze kvv hebben gebruikt.

Het is zonder premix

En dat er mensen zijn die minder goede ervaringen hebben met Bianca dat kan altijd,ik betaal bij levering dus komt allemaal goed, heb vertrouwen in Bianca.
Ik wil graag de ervaringen van de kvv horen.
Door ellyenrob
#2674524
[quote="dominus01"]
mijn honden doen het erg goed op natuur en dier en de levering ook altijd goed dus geen klachten ;D
[/quote]
Dank je
Door dominus01
#2674526
je moet stil houden met je bek ben haar vriendje niet dus je weet lang niet alles dus niet zomaar wat lullen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2674530
[quote="dominus01"]
je moet stil houden met je bek ben haar vriendje niet dus je weet lang niet alles dus niet zomaar wat lullen
[/quote]

Wil jij op je taalgebruik letten? 


Voor de overige discussie...on topic blijven graag. Ervaringen uitwisselen wat betreft dit kvv, en geen ouwe koeien uit de sloot rukken aub.
Door dominus01
#2674531
pffffffffffff  dan moet jij zorgen dat mensen niet zwart gemaakt worden of zijn het je vriendjes
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2674541
[quote="dominus01"]
pffffffffffff  dan moet jij zorgen dat mensen niet zwart gemaakt worden of zijn het je vriendjes
[/quote]

Wij zijn wel klaar met dat gedrag van jou.
Door dominus01
#2674577
jullie kunnen niet tegen comentaar maar wel in het geven daar van
Door Martine-Tom
#2674581
[quote="dominus01"]
jullie kunnen niet tegen comentaar maar wel in het geven daar van
[/quote]jij leverd geen commentaar, jij schopt wat om je heen, dat is wat anders.
Door dominus01
#2674586
dat vind jij ik vind dat jullie iedereen afzeiken die niet  op je pad zit  erg stoer van achter je pc ben benieuwd of je in het echt ook zo stoer bent pfffff
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2674590
[quote="dominus01"]
jullie kunnen niet tegen comentaar maar wel in het geven daar van
[/quote]

Beste Dominus,

Vanaf je eerste entree hier zit je al af te geven op dit forum en de gebruikers daarvan. Om maar even te citeren "zielig zooitje" e.d. Dus jouw taalgebruik heeft verder niets van doen met mijn functioneren als moderator aangezien je al eerder het verzoek hebt gekregen om je toon te matigen, maar je je daar blijkbaar niet aan wilt houden.

Jij mag, net als ieder ander, best commentaar hebben op het een of ander, maar niet in de taal die je nu bezigt, daar zijn we hier niet van gediend.
Door Martine-Tom
#2674596
[quote="dominus01"]
lijkt wel een strafkamp mis alleen nog me ster
[/quote] ??? Ga je niet een beetje heel erg ver nu...als het je zo tegen staat...het staat je volledig vrij om het rode kruisje rechst boven in je beeld te gebruiken en nimmer terug te keren hoor...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door