Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2725425
@ Lazy Garfield en Madelief: sorry voor de late reactie. Dank jullie wel voor de reactie!.
Inmiddels ben ik ook voorzien van Lotgering (direct bij de hoofd verkooppunt besteld), omdat de prijs in Roden behoorlijk steeg.
Mijn honden krijgen roestige tranen van totaal met wild ( 20% wild in plaats van kip).Totaalvoer met wild ziet er goed uit, ruikt goed en is niet zo vettig vergeleken met totaalvoer (ziet er minder vettig uit).

Overige vleesmixen zijn wel relatief goed. Ik merk wel dat mijn hondjes snel aangekomen zijn door het eten van lotgering, erg vettig.
Wat mij ook opvalt is dat bij het ontdooien van totaalvoer (in de koelkast) veel bloed wegloopt uit het vlees waardoor het vlees wit-grijs aan de buitenkant uitziet. Heel raar om te zien.


Oeff zo een heel eend is wel een tractatie van het jaar zeg! Heerlijk zeg! De hondjes krijgen wel eens een lamsribbetje of kraakbeen, daar doen ze eventjes mee... maar het is een plezier te zien dat zij genieten en plezier hebben... al wordt men er armer van... elke dag weer.
Groetjes
Laatst gewijzigd door fem. op zo 28 jul 2013, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Barfplaats wordt gesponsord door