Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#318240
[quote="Lizzy"]
Sjeeses Femke, wat een drama!! En toch he, ik zou naar de DA gaan.... Ik heb slechte ervaring met honden die helemaal niet willen eten. Meestal blijken ze toch iets te mankeren. Hoeft niet direct iets ergs te zijn. Maar er kan best, ik noem maar wat, een obstructie ofzo ergens zitten.
[/quote]

ik heb het er net met mijn collega over, en zij heeft ook een reu. Als Loebas buiten is ligt hij de hele tijd met zijn snufferd onder de poort door te loeren.....zou het met een loopse teef te maken kunnen hebben???

Ik ben bang dat als ik naar mijn DA ga ik weer word afgescheept met een zak brokken....vooral omdat ik verder helemaal niets merk aan Loebas. Als ik naar een DA ga dan ga ik naar Tannetje toe, dat heb ik me al wel bedacht.
#318253
[quote="Femke"]
ik heb het er net met mijn collega over, en zij heeft ook een reu. Als Loebas buiten is ligt hij de hele tijd met zijn snufferd onder de poort door te loeren.....zou het met een loopse teef te maken kunnen hebben???

Ik ben bang dat als ik naar mijn DA ga ik weer word afgescheept met een zak brokken....vooral omdat ik verder helemaal niets merk aan Loebas. Als ik naar een DA ga dan ga ik naar Tannetje toe, dat heb ik me al wel bedacht.

[/quote]

Kan heel goed hoor. Voordat mijn reu gecastreerd was, at ie soms ook weken niet als er bij ons in de buurt een teef loops was. Om wanhopig van te worden gewoon. Hij was toen vrij mager en viel dan nog eens kilo's af. Ik heb hem toen ook de meest "onverantwoorde" dingen voorgezet, zodat ie maar wat at. Ik heb hem zelfs met de hand zitten voeren.

Maar je zou voor de zekerheid even langs de DA kunnen gaan, om uit te sluiten dat er iets ernstigers aan de hand is. En af laten schepen met brokken, daar ben je natuurlijk nog altijd zelf bij. ;)
#318386
Balen Fem, maar als hij idd met zijn snufferd onder de poortdeur zit, zou het zeker een loopse teef kunnen zijn!

Is hij ook pieperig, als hij daar zit?
Beau kan van onze buurhond ook erg over zijn toeren raken....

Als je niet naar Tannetje kan (zij is een paar dagen naar een congres), zit er bij de dierenkliniek Putten ook een goede homeop DA, Machteld Pauw. Ik ken haar zelf goed, ze is een goede DA die ook homeop werkt en je niet meteen een zak brokken aansmeert. O ja, en ze stelt ook zelf samen! ;)

www.dierenkliniekputten.nl
#318422
[quote="Peet"]
Balen Fem, maar als hij idd met zijn snufferd onder de poortdeur zit, zou het zeker een loopse teef kunnen zijn!

Is hij ook pieperig, als hij daar zit?
Beau kan van onze buurhond ook erg over zijn toeren raken....

Als je niet naar Tannetje kan (zij is een paar dagen naar een congres), zit er bij de dierenkliniek Putten ook een goede homeop DA, Machteld Pauw. Ik ken haar zelf goed, ze is een goede DA die ook homeop werkt en je niet meteen een zak brokken aansmeert. O ja, en ze stelt ook zelf samen! ;)

www.dierenkliniekputten.nl

[/quote]

Loebas is altijd pieperig ::) ::) ;D maar tussen de middag was ik even thuis en hij lag de hele tijd bij de achterdeur....
Ik begin steeds sterker te vermoeden dat er toch een loopse teef is.

Hij snuffelt zich buiten momenteel ook weer suf, en loopt dan kwijlend en klappertandend bij zo'n heerlijk graspolletje weg 8) 8) :-\
#318496
[quote="Femke"]
Loebas is altijd pieperig ::) ::) ;D maar tussen de middag was ik even thuis en hij lag de hele tijd bij de achterdeur....
Ik begin steeds sterker te vermoeden dat er toch een loopse teef is.

Hij snuffelt zich buiten momenteel ook weer suf, en loopt dan kwijlend en klappertandend bij zo'n heerlijk graspolletje weg 8) 8) :-\

[/quote] ::)oja dat gedrag komt mij erg bekend voor...dudly kan dat ook erg goed ::) ::) ;D ;D :-X, en ja dat doet tie als er ergens een loopse teef in de buurt is, of is geweest... ;)....ik denk dus ook dat t probleem is.. :-\
#318498
[quote="Femke"]
Hij snuffelt zich buiten momenteel ook weer suf, en loopt dan kwijlend en klappertandend bij zo'n heerlijk graspolletje weg 8) 8) :-\

[/quote]

O jaaaaaahhhh... >:(...ik krijg er een beeld bij...gromgrom en jij je maar zorgen maken: volgens mij heeft hij gewoon ernstig last van Sex On The Brain >:( >:( ;D
Hij is eerder een patient voor Pro Dier Geslachtsdrift of een heeeeele berg Hop dan iets anders!
#318559
[quote="Peet"]
O jaaaaaahhhh... >:(...ik krijg er een beeld bij...gromgrom en jij je maar zorgen maken: volgens mij heeft hij gewoon ernstig last van Sex On The Brain >:( >:( ;D
Hij is eerder een patient voor Pro Dier Geslachtsdrift of een heeeeele berg Hop dan iets anders!


[/quote]

ik heb mijn DA al gebeld of hij het wil bestellen ;)


hopelijk werkt het snel 8)
#318906
[quote="tieneke"]
Sucses met die hitsige Loebas :P
Weet wat het is als je hond absoluut niet wilt eten :-\
[/quote]

dank je wel :-*

Ik kan zo de prodier ophalen bij de Da, en dan maar hopen dat het snel werkt :-\

Ondertussen eet hij wel een beetje van: Bonzo blikvoer :-X en pedigree brokken :-X :-X :-X :-X


Zitten genoeg geur- en smaakstoffen in denk ik...maar ik ben allang blij dat hij eet, ook al is het hartstikke ongezond :-\

Hopelijk kan hij weer snel aan de gezonde CB of in ieder geval aan de 'betere' FF.
#320275
nou het lijkt een beetje beter te gaan met Loebas, of het door de pro dier komt of dat het toeval is weet ik niet. Hij eet nu Farmfood met blikvoer erdoor, CB wil meneer nog niet. Ga nu steeds een beetje CB toevoegen want dat is wel waar ik uiteindelijk naartoe wil.


Ik denk wel dat we Loebas gaan laten castreren, als dit nog een keer voorkomt. Hij is zo ontzettend mager, dat kan voor geen hond gezond zijn. En hij heeft 2 keer per jaar zo'n perdiode :-\
Dus.....tenzij die prodier echt helpt en blijft helpen, dan laten we hem intact. Komt er dit jaar nog zo'n periode (want echt, ik vind dit klote tot de macht 10) dan gaat hij toch "onder het mes".....
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door