Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#2646471
[quote="kiara"]
jij bent gek lekker afwisselen met lotgering wat ik al zei combikratje heb je alles en probeetr is 3 wrken minnimaal diameeraarde beter als de regulieren ontwormings troep mojn eigen da zegt het nu ook en geen gif kijk is op de site van de baroen of de wolfcreekranch

ik ben beetje klaar met bp zijn toch zeikers en ik zeg tovh ook de waarheid vlogens mij is het een heel hecht klupje
[/quote]

Toontje lager mag ook wel hoor  ::)  je kan gewoon de discussie aangaan en niemand hier zegt dat jij liegt, maar dan met zwaktebodjes komen als "zeikers  en hechte clubje"  daar maak je dan idd geen vrienden mee.
Door JoepenLola
#2646481
Mensen mensen maak jullie toch niet zo druk,voer lekker wat je wilt voeren.
Mijn honden doen het meer dan uitstekend op 5 smaken lotgering,dagje verse vuile pens,dagje vette vis mix...af en toe een rauw eitje/Kefir/groentenprutje,droog me vlees zelf voor als versnapering.
Vinden mensen dit niet goed en denken ze dat het beter kan ,prima hoor!!(doen ze dan lekker zelf)...maar ik ga niet veranderen. ;)
Never Change a Winning Team..!!
Door crutz
#2646495
Heb 1 pup volledig op lotgering groot gebracht. Die was uiteindelijk wat slap in de banden als enige vt nest
Doe dat dus niet meer
Nu CB & Alaska.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2646497
[quote="JoepenLola"]
Mensen mensen maak jullie toch niet zo druk,voer lekker wat je wilt voeren.
Mijn honden doen het meer dan uitstekend op 5 smaken lotgering,dagje verse vuile pens,dagje vette vis mix...af en toe een rauw eitje/Kefir/groentenprutje,droog me vlees zelf voor als versnapering.
Vinden mensen dit niet goed en denken ze dat het beter kan ,prima hoor!!(doen ze dan lekker zelf)...maar ik ga niet veranderen. ;)
Never Change a Winning Team..!!
[/quote]

Gezien de goede zaakjes waarmee je het aanvult...zeker niet veranderen  :)
Door JoepenLola
#2646504
[quote="Angelique"]
Gezien de goede zaakjes waarmee je het aanvult...zeker niet veranderen  :)
[/quote]
Vergeet me honing nog...verder Titeren,mocht geent worden met nosodes en ontwormen alleen na wormen!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2646506
[quote="JoepenLola"]
Vergeet me honing nog...verder Titeren,mocht geent worden met nosodes en ontwormen alleen na wormen!
[/quote]

Braaf  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2646690
[quote="kiara"]
ja niks is kwa kvv goed hier nou ik ga niet alles ophalen hakken en snijden en dan alles uitrekenen hoeveel van dit en dat
[/quote]

Jammer, zat in het begin deze topic mee te lezen, puur om er van te kunnen leren, leren wat de meningen en ervaringen zijn van andere diereneigenaren die me voorgegaan zijn met o.a. Lotgering. Gelukkig heeft iedereen een eigen keuze wat te geven aan zijn hond/kat, dit vaak ook bepaald door zijn/haar portemonnee.
Het samen kunnen leren van elkaar maakt dit forum juist zo sterk, aan opmerkingen van :blij dat ik barf of ik ben geen slachthuis, daar heeft een topic over een bepaald merk KVV niets aan, laat elkaar in z'n waarde.
Ja de barfer heeft bewust gekozen om te barfen en natuurlijk zal hij/zij er blij mee zijn, maar lijkt me toch niet van waarde om dat bij een topic over KVV neer te zetten, wel de ervaring of kennis over die (of andere KVV), opbouwende kritiek is altijd welkom. De persoon die gekozen heeft om KVV te geven, doet dit vaak ook bewust, al dan niet als overgang en is daar voor dat moment ook blij mee, en ook hier heeft het geen waarde om te spuien dat je geen slachthuis bent.
Kom op mensen laten we BP zijn zoals het altijd is, een bron van info, waar je jouw gegevens, die jij denkt nodig te hebben om verder te kunnen gaan met het voeren van jouw dier, vind door een topic te openen of mee te lezen.

P.s. voordat ik bij een kluppie word ingedeeld, ik geef voornamelijk KVV, met af en toe barf, en door mijn eigen onhandigheid word het soms wel een slachthuis mijn keuken waar ik dan om sta te lachen. Oh en wel nieuwsgierig geworden naar Lotgering  ;)  :biggrin2:
Door M@rina
#2646707
[quote="keetje"]
Ikke vast niet, ik hoor niet bij dat kluppie, voer KVV (nu even brok :-[) dus hoor er dus niet echt bij. :P

Maar je hebt gelijk,...

Amen.
[/quote]
Ik barf ook niet,ze krijgen hier door de weeks kvv en in het weekend, eendennekken, kip en of kwartelkarkas met spiervlees of een rauw aangevuld. Dat kan je geen barf noemen.


Maar dat jij brokken voert.... schande!!! :P
Door keetje
#2646809
[quote="M@rina"]
Ik barf ook niet,ze krijgen hier door de weeks kvv en in het weekend, eendennekken, kip en of kwartelkarkas met spiervlees of een rauw aangevuld. Dat kan je geen barf noemen.


Maar dat jij brokken voert.... schande!!! :P
[/quote]

Vind ik eigenlijk ook :-[, maar heb even mijn principes overboord gegooid. Als deze proefperiode over is ga ik hopelijk weer snel terug op vlees. ,maar soms kan het niet anders. :-X
Door Ghali
#2646817
Persoonlijk vind ik een discussie wel leuk :biggrin2:, en leerzaam! Ik neem er toch altijd wat van mee bijv. het afwisselen van diverse merken, dat had ik zelf nooit bedacht :).
Mijn ervaring is met de Lotgering ook prima op dit moment, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik mijn pup toch voor de zekerheid meerdere merken voer. (even een probleempje dat mijn pup erg kieskeurig op dit moment, maar morgen is een Carnibest dag en daar moet hij zich maar bij neerleggen, hoop ik ;) )

Ik vind het voeren van barfhapjes erg leuk, ben als beginner nu met de kippenekken begonnen maar wil daar wel afwisseling in brengen en dan 1 per week voor het kauwplezier!

Dit soort discussies houden je wel scherp en kritisch, ik zal mijn eigen gevoel blijven volgen en Lotgering zal zolang de hondjes het goed doen er zeker bij blijven als kvv. Maar denk dat de afwisseling in kvv in ieder geval erg belangrijk is...... Tsja en wie weet ga ik er nog eens goed voor zitten om me in het barfen te verdiepen, op dit moment lijkt het mij een hele onderneming...
Door Fige
#2646843
[quote="Extreme"]
Jammer, zat in het begin deze topic mee te lezen, puur om er van te kunnen leren, leren wat de meningen en ervaringen zijn van andere diereneigenaren die me voorgegaan zijn met o.a. Lotgering. Gelukkig heeft iedereen een eigen keuze wat te geven aan zijn hond/kat, dit vaak ook bepaald door zijn/haar portemonnee.
Het samen kunnen leren van elkaar maakt dit forum juist zo sterk, aan opmerkingen van :blij dat ik barf of ik ben geen slachthuis, daar heeft een topic over een bepaald merk KVV niets aan, laat elkaar in z'n waarde.
Ja de barfer heeft bewust gekozen om te barfen en natuurlijk zal hij/zij er blij mee zijn, maar lijkt me toch niet van waarde om dat bij een topic over KVV neer te zetten, wel de ervaring of kennis over die (of andere KVV), opbouwende kritiek is altijd welkom. De persoon die gekozen heeft om KVV te geven, doet dit vaak ook bewust, al dan niet als overgang en is daar voor dat moment ook blij mee, en ook hier heeft het geen waarde om te spuien dat je geen slachthuis bent.
Kom op mensen laten we BP zijn zoals het altijd is, een bron van info, waar je jouw gegevens, die jij denkt nodig te hebben om verder te kunnen gaan met het voeren van jouw dier, vind door een topic te openen of mee te lezen.

P.s. voordat ik bij een kluppie word ingedeeld, ik geef voornamelijk KVV, met af en toe barf, en door mijn eigen onhandigheid word het soms wel een slachthuis mijn keuken waar ik dan om sta te lachen. Oh en wel nieuwsgierig geworden naar Lotgering  ;)  :biggrin2:
[/quote] Mooi gezegd Extreme!
Door Fige
#2646850
Wat een discussie is opgang gekomen! Dank voor het delen van jullie ervaringen met Lotgering, zo leer je van elkaar.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2646895
[quote="Ghali"]
Persoonlijk vind ik een discussie wel leuk :biggrin2:, en leerzaam! Ik neem er toch altijd wat van mee bijv. het afwisselen van diverse merken, dat had ik zelf nooit bedacht :).
Mijn ervaring is met de Lotgering ook prima op dit moment, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik mijn pup toch voor de zekerheid meerdere merken voer. (even een probleempje dat mijn pup erg kieskeurig op dit moment, maar morgen is een Carnibest dag en daar moet hij zich maar bij neerleggen, hoop ik ;) )

Ik vind het voeren van barfhapjes erg leuk, ben als beginner nu met de kippenekken begonnen maar wil daar wel afwisseling in brengen en dan 1 per week voor het kauwplezier!

Dit soort discussies houden je wel scherp en kritisch, ik zal mijn eigen gevoel blijven volgen en Lotgering zal zolang de hondjes het goed doen er zeker bij blijven als kvv. Maar denk dat de afwisseling in kvv in ieder geval erg belangrijk is...... Tsja en wie weet ga ik er nog eens goed voor zitten om me in het barfen te verdiepen, op dit moment lijkt het mij een hele onderneming...
[/quote]

Valt wel mee hoor. Je groeit erin als het ware. Wat je nu doet..kvv met barfhapjes is toch prima. En bij de een blijft het daarbij en bij de andere (zoals ikzelf) verdwijnt op een dag de kvv en blijft BARF over. Ik denk dat de mensen die van brok naar BARF zijn gegaan in de minderheid zijn ten opzichte van diegene die via kvv naar kvv met barfhap naar volledig barf zijn over gestapt. Er is niks mis met je tijd nemen en je rustig inlezen e.d. en aan de hand daarvan bepalen wat jou en je leefsituatie en je hond/kat natuurlijk het beste past.
Door Ghali
#2646943
Ja precies, vind het wel een genot om ze die kippenekkies naar binnen te zien werken hoor. Mijn pup staat er heel hard bij te kwispelen :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door