Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Martine-Tom
#2646361
[quote="Ghali"]
Hoi,

Is dat zo? Dat wist ik niet, nouja de Lotgering eet hij bijna met voerbak en al op. Elk ander merk kijkt hij niet eens na ::)
[/quote]Dat word dan een wedstrijdje doen wie koppiger is...de pup of de baas, ben benieuwd wie gaat winnen :biggrin2:

Ik zou denk ik ook gaan mengen en neit naar het eten kijken? Prima dan gelijk weghalen en pas het volgende voermoment exact hetzelfde aanbieden...weer niet eten? Heel jammer dan, volgende keer beter. Ze kunnen best wel even zonder eten hoor ;)


Succes, pups zijn af en toe zooooo leuk  :biggrin2:
#2647059
Ik krijg ook over 3 weekjes een pup, en ga haar ook op Lotgering zetten, maar Lotgering heeft heel veel soorten hoor, ik ga de wildversie nemen en de eend/lam en de totaal.
Nou dan kom ik aan geloof 9 soorten en dat is meer dan genoeg. Zal er waarschijnlijk ook wel een ander merk naast nemen, maar weet uit ervaring met mijn vorige honden dat ze Lotgering heerlijk vonden en het er ook heel goed op deden.
#2647081
Deja klopt hoor, ik vind ook niks mis aan de Lotgering maar wil gewoon in deze groeiperiode (en hij groeit razendsnel) meerdere merken voeren. Dan weet ik zeker dat hij van alles binnenkrijgt.
Kvv is heel nieuw voor mij en omdat eigenlijk geen één merk mij wat zei, en omdat men het adviseert ga ik zeker voor de pup voor meerdere merken. Voordeel is dat hij door de andere merken ook gelijk wat groenten krijgt. Alhoewel ik nog weleens wat groente erbij geef.

Ik heb zelf van Lotgering
Wild
Rund/Lam/Kip
Rund/Eend
Paard light

Dus diersoorten zat. Dan nog de Carnibest Lam, Eend en kip en de Alaska maar die vind hij niet heel lekker op het moment.
En dan 1x per week kippennekken.
Ik hoop binnenkort nog iets van vis te vinden wat ze lusten, had de Alaska zalm (zag er heel goed uit) maar mijn oudere teefje lust die niet.  Of de pup het lust weet ik nog niet. Verse vis vind ik een beetje eng met graten en kop etc..
   
#2647123
[quote="Ghali"]
Deja klopt hoor, ik vind ook niks mis aan de Lotgering maar wil gewoon in deze groeiperiode (en hij groeit razendsnel) meerdere merken voeren. Dan weet ik zeker dat hij van alles binnenkrijgt.
Kvv is heel nieuw voor mij en omdat eigenlijk geen één merk mij wat zei, en omdat men het adviseert ga ik zeker voor de pup voor meerdere merken. Voordeel is dat hij door de andere merken ook gelijk wat groenten krijgt. Alhoewel ik nog weleens wat groente erbij geef.

Ik heb zelf van Lotgering
Wild
Rund/Lam/Kip
Rund/Eend
Paard light

Dus diersoorten zat. Dan nog de Carnibest Lam, Eend en kip en de Alaska maar die vind hij niet heel lekker op het moment.
En dan 1x per week kippennekken.
Ik hoop binnenkort nog iets van vis te vinden wat ze lusten, had de Alaska zalm (zag er heel goed uit) maar mijn oudere teefje lust die niet.  Of de pup het lust weet ik nog niet. Verse vis vind ik een beetje eng met graten en kop etc..
   
[/quote]Ik heb  mijn vorige honden altijd barf gegeven maar vind dat nu te bewerkelijk en was toch altijd bang dat ik het niet goed deed, terwijl ik altijd alles netjes uit rekende.
Mijn toekomstige pup krijgt nu al Lotgering en komt bij een officiele golden retrieverkennel vandaan.
De overige honden daar krijgen ook Lotgering en doen het er perfect op, maar hoe doe jij dat met al die smaken want Lotgering heeft kratjes van 18 kilo als je dan 4 smaken heb en ook nog andere merken, heb jij dan soms een inloopvrieskast.
#2647135
;D nee geen inloopvrieskast (lijkt me wel gaaf!) Ik heb altijd 4 halve kratjes (9 kilo = 18 pakjes per half krat) , die haal ik bij de boerderij.
Zo kan ik veel varieren en ik doe er ongeveer anderhalve maand mee. Mijn oudere teefje eet vrijwel alleen lotgering af en toe een andere kvv en pup andersom nu meest Carnibest en af en toe lotgering.
Bestel het via de website en haal het dan in het weekend op, super makkelijk.

Heb nu voor het eerst de paard-versie (moest even over een drempel want ik heb zelf paarden) maar dat is supermooi vlees om te zien en maar 12.5% vet. Beiden vinden het erg lekker, dus dat is een blijvertje... 
#2647657
Ja dat is de fabriek waar het wordt gemaakt en ingevroren, ik heb het er wel meer weggehaald woon in Alkmaar dus dat is te doen, en er zijn hier mensen in de buurt die ook willen dus delen we de kosten voor het halen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door