Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ink
#20841
[quote="Helen"]
Oooh, ben zo gelukkig met kleine hond :P :P Zelfs het serieuze bottenwerk past keurig in mij tafelmodel met laden. Maar ja, mijn serieuze bottenwerk is voor jullie honden een mooie tandenstoker. 8)

groetjes Helen en de kleine Balou die toch nog wel boven de veertig centimeter uitkomt.
[/quote]

Heb je haar weer met dat kleine ding ...
Als verse vismaaltijd geef je zeker 2 guppy's ;D?
Door Gaitkeeper
#20997
[quote="Ink"]
[quote="Helen"]
Oooh, ben zo gelukkig met kleine hond :P :P Zelfs het serieuze bottenwerk past keurig in mij tafelmodel met laden. Maar ja, mijn serieuze bottenwerk is voor jullie honden een mooie tandenstoker. 8)

groetjes Helen en de kleine Balou die toch nog wel boven de veertig centimeter uitkomt.
[/quote]

Heb je haar weer met dat kleine ding ...
Als verse vismaaltijd geef je zeker 2 guppy's ;D?
[/quote]

Hihihihi,
Zeg ik kom hier zoeken om serieze informatie maar met zulke berichtjes lig ik veels te vaak in een deuk.
En mijn vriend vindt al dat ik niet wijs ben ! Zit ik hier ook nog te snorken achter de computer. ;D ;D ::) :-X ;D
Door Truus
#21002
[quote="Gaitkeeper"]
[quote="Ink"]
[quote="Helen"]
Oooh, ben zo gelukkig met kleine hond :P :P Zelfs het serieuze bottenwerk past keurig in mij tafelmodel met laden. Maar ja, mijn serieuze bottenwerk is voor jullie honden een mooie tandenstoker. 8)

groetjes Helen en de kleine Balou die toch nog wel boven de veertig centimeter uitkomt.
[/quote]

Heb je haar weer met dat kleine ding ...
Als verse vismaaltijd geef je zeker 2 guppy's ;D?
[/quote]

Hihihihi,
Zeg ik kom hier zoeken om serieze informatie maar met zulke berichtjes lig ik veels te vaak in een deuk.
En mijn vriend vindt al dat ik niet wijs ben ! Zit ik hier ook nog te snorken achter de computer. ;D ;D ::) :-X ;D
[/quote]

Ja.. soms gooien ze er wat tussen door...dan lig je helemaal blauw he ;D ;D
Waar halen ze het vandaan ;)
Door Nelly
#21071
[quote="Gaitkeeper"]
[quote="Ink"]
[quote="Helen"]
Oooh, ben zo gelukkig met kleine hond :P :P Zelfs het serieuze bottenwerk past keurig in mij tafelmodel met laden. Maar ja, mijn serieuze bottenwerk is voor jullie honden een mooie tandenstoker. 8)

groetjes Helen en de kleine Balou die toch nog wel boven de veertig centimeter uitkomt.
[/quote]

Heb je haar weer met dat kleine ding ...
Als verse vismaaltijd geef je zeker 2 guppy's ;D?
[/quote]

Hihihihi,
Zeg ik kom hier zoeken om serieze informatie maar met zulke berichtjes lig ik veels te vaak in een deuk.
En mijn vriend vindt al dat ik niet wijs ben ! Zit ik hier ook nog te snorken achter de computer. ;D ;D ::) :-X ;D
[/quote]Went wel hoor! :D Overigens heb ik 2 vrieskasten met 5 laden en 1 invriesvak (vraag me niet hoeveel liter, dan moet ik de gebruiksaanwijzing erbij pakken) In 1 zo'n vriezer gaat ca. 100kg. bibi in kg-verpakking, en dat zijn dus worsten. Denk dat je met plakken of schijven nog meer kwijt kunt.
Door Paul_Barte
#21081
Je kunt er ongeveer van uitgaan dat 60% van het aantal liters de kilo's zijn. Een kistje van 100 liter kan dus ook ongeveer 60 kg vlees kwijt.
Inderdaad afhankelijk van de verpakking. Wel altijd de verpakking losmaken en zo gunstig mogelijk stapelen.
De worsten stapelen als bierflesjes ::)
Door ine
#21089
[quote="Paul_Barte"]
De worsten stapelen als bierflesjes ::)
[/quote]
En daar heb jij ervaring mee??? ;) ;D ;D ;D
Door Nelly
#21295
[quote="Ine"]
[quote="Paul_Barte"]
De worsten stapelen als bierflesjes ::)
[/quote]
En daar heb jij ervaring mee??? ;) ;D ;D ;D
[/quote]Volgens mij wel!!!! ;D
Door Paul_Barte
#21296
Nelly en Ine,

Hier kan ik nooit geen ervaring mee hebben want als je bierflesjes gaat stapelen in een vrieskist bevriest het bier en springen de dopjes eraf :P
En dat is dood en doodzonde.

Hoogachtend
P.P.M. Barte
Door ine
#21298
Zeer Geachte Heer Barte,

Natuurlijk snappen wij, dat U geen bier in Uw vrieskist legt! Wat wij bedoelden, was, dat U ervaring hebt met het stapelen van bierflessen in Uw koelkast!
Natuurlijk is dat niet het gewone bier, maar de heerlijke speciale biersoorten!

Met vriendelijke groeten verblijf ik,
Hoogachtend
Mevr. H.A.A. Smit-Montijn

Ik stik er bijna in!! ;D ;D ;D ;D ;D
Door Nelly
#21470
[quote="Ine"]
Zeer Geachte Heer Barte,

Natuurlijk snappen wij, dat U geen bier in Uw vrieskist legt! Wat wij bedoelden, was, dat U ervaring hebt met het stapelen van bierflessen in Uw koelkast!
Natuurlijk is dat niet het gewone bier, maar de heerlijke speciale biersoorten!

Met vriendelijke groeten verblijf ik,
Hoogachtend
Mevr. H.A.A. Smit-Montijn

Ik stik er bijna in!! ;D ;D ;D ;D ;D
[/quote]Bij deze sluit ik mij volledig aan bij de uitspraak van Mevr. H.A.A. Smit-Montijn.

Met vriendelijk groet,
Hoogachtend,
Mevr. P.J.C. van der Linden.
Die ook zowat stikt!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Door ~anna~
#21912
Geweldig bedankt voor jullie reacties/adviezen.
Een vriezer alleen voor het vlees is voldoende omdat mijn volwassen hond gevoelige darmen heeft haal ik nooit echte botten in huis.Dus het word een kastmodel met laden of alsnog een vrieskistje.Het probleem is dat ik een erg kleine keuken heb en geen zolder.Maar in ieder geval deze week moet ik er een aanschaffen want donderdag komt het spul binnen.
Groetjes A.l.
Door Ink
#21918
Heeejjjj balou! Wist je niet meer dat je al Balou was?

Succes met je verse hap!
Door ~anna~
#21967
Jawel hoor maar mijn eigen naam is zo lang en de afkorting zo stom dus dan maar weer de naam van mijn hond kon even niks anders bedenken.Jammer dat al je gegevens op deze site zichtbaar zijn ook voor niet leden.
Mischien als dat anders was deden er nog meer mensen mee op deze leuke site.Of bedoel je dat niet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door