Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door essie74
#2645363
[quote="DebbieV"]
Wij trainen in koudekerk aan de Rijn  ;)
[/quote]  ok... heb nogal veel familie in de knpv wereld, dacht zal het ff vragen, die trainen voornamelijk in Zeist en komen uit Doorn ;-)
Door JoepenLola
#2645665
[quote="erwinenmarloes"]
Ik zie dat je in Zoetermeer woont Debbie? Ik denk dat Lotgering geen kwart kratje doet, maar anders wil ik wel het andere helftje van het halfkratje wild met je samendoen??? Als je snapt wat ik bedoel... wil dat ook wel eens uitproberen of onze dame het blieft.
Ik woon in Noordwijkerhout en kan het wel bij je op komen halen.
Bij interesse, doe me maar een PB!!
[/quote]
Ik woon In Den Haag en voer ook Lotgering als je nog niemand hebt gevonden waar je eventueel 2 of 3 rollen kan afnemen om te kijken of je hondje het lusst,mag dat mij wel hoor.Hoor het wel. ;)
Door erwinenmarloes
#2645776
[quote="JoepenLola"]
Ik woon In Den Haag en voer ook Lotgering als je nog niemand hebt gevonden waar je eventueel 2 of 3 rollen kan afnemen om te kijken of je hondje het lusst,mag dat mij wel hoor.Hoor het wel. ;)
[/quote]

Ik voer ook lotering en wilde Debby alleen de kans geven om wild te testen. Ik hoef niet zo nodig wild te voeren, ik heb genoeg aan alle andere smaakjes. Bedankt voor je aanbod!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door