Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Martine-Tom
#2628278
[quote="Lazy Garfield"]
Dat is toch hetzelfde als niet enthousiast zijn?  :P
[/quote]IN zekere zin wel, Lotgering is gewoon een budget-kvv en alle waar naar zijn geld, en als je hond het er nou nog goed op doet...
Buiten dat heb je een pup dat die goed en uitgebalanceerd eet is voor mij persoonlijk belangrijk, dus waarom je zo aan iets wil hangen wat gewoon duidelijk niet goed is voor jouw hond...schiet mij maar lek, ik snap het niet...
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#2628363
[quote="Martine-Tom"]
IN zekere zin wel, Lotgering is gewoon een budget-kvv en alle waar naar zijn geld, en als je hond het er nou nog goed op doet...
Buiten dat heb je een pup dat die goed en uitgebalanceerd eet is voor mij persoonlijk belangrijk, dus waarom je zo aan iets wil hangen wat gewoon duidelijk niet goed is voor jouw hond...schiet mij maar lek, ik snap het niet...
[/quote]

Sorry hoor, de hond doet het verder prima, glanst als een spiegeltje, is heel levendig en vrolijk en ze is er helemaal gek op.
Het enige is dat de ontlasting SOMS wat breiig is. Maar absoluut geen diarree.
En tja, jij noemt het een budget-kvv en alle waar naar zijn geld. Dat is absoluut niet waar, Lotgering is de snelst groeiende KVV leverancier en ja dat vinden de andere leveranciers niet echt leuk. Daardoor kan hij veel goedkoper leveren.
Die mening wilde ik ook wel even kwijt dan.
Door M@rina
#2628368
[quote="Lazy Garfield"]
Dat is toch hetzelfde als niet enthousiast zijn?  :P
[/quote]

Lees mijn post eens na, ik schrijf alleen dat de slappe ontlasting zou kunnen komen door het hoge percentage vet. Eerder heb ik niet geschreven in dit topic, dus daar kan je conclusie dat ik niet enthousiast ben niet uit getrokken worden.

Ik ken lotgering niet, heb er geen oordeel over. Er zijn heel veel mensen tevreden, maar jij kennelijk niet want je voegt dingen toe om de ontlasting goed te maken, conclusie Lotgering is niet goed voor jou hond!!
Door Martine-Tom
#2628377
[quote="Lazy Garfield"]
Sorry hoor, de hond doet het verder prima, glanst als een spiegeltje, is heel levendig en vrolijk en ze is er helemaal gek op.
Het enige is dat de ontlasting SOMS wat breiig is. Maar absoluut geen diarree.
En tja, jij noemt het een budget-kvv en alle waar naar zijn geld. Dat is absoluut niet waar, Lotgering is de snelst groeiende KVV leverancier en ja dat vinden de andere leveranciers niet echt leuk. Daardoor kan hij veel goedkoper leveren.
Die mening wilde ik ook wel even kwijt dan.
[/quote]Hij stopt er veel vet in en vet is goedkoop, dáárom is ie goekoper  ;)
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#2628384
[quote="M@rina"]
Lees mijn post eens na, ik schrijf alleen dat de slappe ontlasting zou kunnen komen door het hoge percentage vet. Eerder heb ik niet geschreven in dit topic, dus daar kan je conclusie dat ik niet enthousiast ben niet uit getrokken worden.

Ik ken lotgering niet, heb er geen oordeel over. Er zijn heel veel mensen tevreden, maar jij kennelijk niet want je voegt dingen toe om de ontlasting goed te maken, conclusie Lotgering is niet goed voor jou hond!!
[/quote]

Marina, Marina laten we er nu over ophouden, ik voeg nu geen dingen meer toe als je goed gelezen hebt en ben bezig met een andere variant, nl die met pens. Kippennekje geef ik dan alleen het weekend als knabbelsnackje. Dat ga ik nu eerst eens twee weken bekijken.  :)
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#2628392
[quote="Martine-Tom"]
Ga je alleen de pens variant geven? Kom je dan niet wat diersoorten tekort?
[/quote]

Ja natuurlijk, maar ga dat langzaam opbouwen.  :)
Door M@rina
#2628404
Weet je, je zoekt het maar lekker uit!  Je staat absoluut niet open voor de mening van anderen, die er misschien net ff meer van weten dan jij en je kan niet tegen feedback, ik ben er wel klaar mee. Ga maar lekker door met Lotgering voeren.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#2628412
[quote="M@rina"]
Weet je, je zoekt het maar lekker uit!  Je staat absoluut niet open voor de mening van anderen, die er misschien net ff meer van weten dan jij en je kan niet tegen feedback, ik ben er wel klaar mee. Ga maar lekker door met Lotgering voeren.
[/quote]

Natuurlijk sta ik open voor jouw mening en de mening van anderen.
Maar nu lijkt het net omdat ik Lotgering voer daar het probleem zit.
Als de andere variant met pens ook niet werkt ga ik verder kijken en doe wat met de info over de andere KVV's.
Jammer dat je er daardoor klaar mee bent.
Door Martine-Tom
#2628418
[quote="Lazy Garfield"]
Natuurlijk sta ik open voor jouw mening en de mening van anderen.
Maar nu lijkt het net omdat ik Lotgering voer daar het probleem zit.
Als de andere variant met pens ook niet werkt ga ik verder kijken en doe wat met de info over de andere KVV's.
Jammer dat je er daardoor klaar mee bent.
[/quote]Dát is ook het probleem...
Jij voert logering, jouw hond doet het er niet goed op, wat denk je dan dat het probleem is, het weer?

Lees je alsjeblieft wat beter in, zo eenzijdig voeren bij een pup...niet goed.
Ongeacht wat Lotgering ervan vind, niet goed.

Je komt hier om advies vragen en al het advies wat je krijgt sla je in de wind, wat wil je nou?
Lees eens wat analyses van diverse kvv soorten dan kan je zelf zien dat Lotgering vet is, lees je hier in dan zie je dat vet voor slechte ontlasting zorgt en tekorten omdat je tekorten op andere vlakken hebt...
Ga niet zo eigenwijs lopen doen...

Sterkte met je pup, hoop dat alles goed komt.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#2628429
Martine-Tom schreef: Dát is ook het probleem...
Jij voert logering, jouw hond doet het er niet goed op, wat denk je dan dat het probleem is, het weer?

Lees je alsjeblieft wat beter in, zo eenzijdig voeren bij een pup...niet goed.
Ongeacht wat Lotgering ervan vind, niet goed.

Je komt hier om advies vragen en al het advies wat je krijgt sla je in de wind, wat wil je nou?
Lees eens wat analyses van diverse kvv soorten dan kan je zelf zien dat Lotgering vet is, lees je hier in dan zie je dat vet voor slechte ontlasting zorgt en tekorten omdat je tekorten op andere vlakken hebt...
Ga niet zo eigenwijs lopen doen...

Sterkte met je pup, hoop dat alles goed komt.
Jij voert logering, jouw hond doet het er niet goed op, wat denk je dan dat het probleem is, het weer?
Nee het weer is het waarschijnlijk niet.  ;) Ik ben er nog maar net mee begonnen, ga dus eerst de variant met pens uitproberen, mag dat?
Lees eens wat analyses van diverse kvv soorten dan kan je zelf zien dat Lotgering vet is, lees je hier in dan zie je dat vet voor slechte ontlasting zorgt
Dat weet ik pas als ze slecht reageert op de andere varianten. En de ontlasting is SOMS wat breiig, absoluut geen diarree. Ook hierboven in een andere post al vermeld.
Laatst gewijzigd door Lazy Garfield op za 16 mar 2013, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Shifare
#2628504
Het gaat er ook om dat je weinig smaken geeft.
Je gaat tekorten krijgen. Dat is niet slim met een pup.

Lotgering zal ongetwijfeld goedkoper zijn. Maar dat zegt niet dat het beter is. Het verhaal ze groeien snel dus ze zijn goedkoper, sorry, is heel naief.
Het gaat om productie kosten. Door vraag en aanbod worden ze over het algemeen alleen maar duurder.
Als jij goedkoper kan produceren dan de rest. Doe je iets heeeel goed. Of ben je duurdere onderdelen aan het vervangen met goedkopere.
Dat is meestal niet positief voor het product.

Ik heb mijn hond nooit lotgering gegeven. Omdat ik al zoveel andere merken en smaken tot mijn beschikking had.
Ik vind dat je heel summier voert. Ik ben bang dat je pup daar de dupe van is omdat jij goedkoper uit wilt zijn.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#2628523
Het gaat er ook om dat je weinig smaken geeft.
Je gaat tekorten krijgen. Dat is niet slim met een pup.
Bedankt voor je reactie. Dat neem ik ter harte en zal dat gaan doen.
Ik vind dat je heel summier voert. Ik ben bang dat je pup daar de dupe van is omdat jij goedkoper uit wilt zijn.
Over dat goedkoper uit, zijn dat maakt niks uit, ik kan ook van alle varianten een paar pakjes meenemen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door