Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door moniek
#26577
Het is de blenheim cavalier (de derde in het rijtje foto's van mijn onderschrift). Hij heeft een zachte langharige vacht. Ik moet wel zeggen dat ik hem zelden in zijn kruis zie likken hoor. Misschien dat hij dat alleen doet als er geen "pottenkijkers" bij zijn ;)
Door sylvia
#26617
Hoi Moniek dat rood verkleuren zal inderdaad wel van het likken zijn,je zou hem daar kunnen poederen,dan heb je er niet zo snel last van,en waarschijnlijk vindt hij het likken dan ook niet meer zo lekker.
Door moniek
#26621
[quote="sylvia"]
Hoi Moniek dat rood verkleuren zal inderdaad wel van het likken zijn,je zou hem daar kunnen poederen,dan heb je er niet zo snel last van,en waarschijnlijk vindt hij het likken dan ook niet meer zo lekker.
[/quote]

Dat ga ik dan eens proberen Sylvia. Kan ik gewoon talkpoeder gebruiken of moet het iets "speciaals" zijn?
Door Diegel
#26838
Onze witte is ook altijd roze in haar kruis, ja ,zeker van het likken.
Ze had ook een tijdje een wondje aan haar elleboog en bleef dat maar likken, en inderdaad na een weekje begon die vacht ook roze te worden.. Toen ze ermee stopte duurde het wel nog enkele maanden eer het weer volledig wit werd..
Ik laat haar gewoon mooi haar intieme plekjes schoonlikken, vind ik altijd wel grappig als er erg nette mensen in de buurt zijn, krijg je van die blikken :o :o
Groetjes, Diegel
Door Nelly
#27010
Het is idd zo dat een witte vacht door veelvuldig likken roze/rood wordt. In mijn ogen is er dan maar één optie: uitzoeken waarom de hond likt op die plaats... :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door