Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door "inge"
#311968
Onze kleine Django eet per dag met gemak 3 schijven Duck of Energique. Dat is 300 gram !!! Is dat niet een beetje veel?
Hij is 11 weken en weegt ongeveer 3 kilo.
Door amber2
#311976
Als 'ie verder niet te dik is en/of te hard groeit lijkt het me geen probleem. Normaal zou zijn zo'n 150 gram, maar sommige honden hebben daar (tijdelijk) nou eenmaal niet genoeg aan. We hebben onze honden toen ze nog jong waren ook wel eens periodes 1,5 kg carnibest per dag moeten geven, terwijl ze volgens de verpakking ongeveer de helft tot 1 kg nodig zouden hebben.. Maar die van ons zijn ook heel actief; is jou hondje misschien ook erg actief, dat kan ook al veel verklaren.
Door Lizzy
#311993
Hoeveel groeit hij per week? Niet alleen vind ik dat je hem slank moet houden, maar hij moet ook weer niet te hard groeien. Dus als hij te hard groeit (ik heb geen idee wat een Sheltie normaalgesproken per week aan komt...?), dan zou ik zelf minder gaan geven. Als hij netjes aankomt 'volgens het boekje', dan heeft hij die 300 gram blijkbaar nodig.
Door Moos
#312029
Saar van 17 weken weegt nu 3.5 kilo en krijgt 250 gram Rodi op een dag. Ze is absoluut niet dik en groeit netjes, niet te snel.
Laatst gewijzigd door Moos op vr 29 apr 2005, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door