Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Naomi1971
#2571575
Hoi Ik ben Naomi en nieuw hier. Ik heb een pup van 5 maanden (zie onderschrift  :D) die nu een week op kvv staat. De eerste paar dagen heeft ze eend gehad en nu is ze aan de kip, ze vind alles lekker wat je haar voorschotelt dus dat is erg fijn en makkelijk.
Na een paar dagen eend, merkte ik dat haar haar heel stug/touwerig/plukkerig werd. Ze heeft er verder geen last van maar ik vind het onverzorgd staan. Nu ze 1 dag kip heeft gehad zit ze al veel mooier in haar haar.
Kan het "lelijke" haar van de eend komen of is het gewoon het omschakelen naar kvv? Over een poosje zal ik haar weer eend geven om te kijken of haar haren weer veranderen.

Heb nog een andere vraag, ben een beginner wat kvv betreft. Heb me al aardig ingelezen en weet dat van de enkelvoudige kvv minimaal 4 diersoorten in 3 weken gevoerd moeten worden om compleet te voeren. Ik geef nu steeds een paar dagen achter elkaar hetzelfde soort en dan een andere. Is dit ook goed of moet je echt elke dag een ander soort nemen?
Laatst gewijzigd door Naomi1971 op wo 16 jan 2013, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#2571580
Is het niet gewoon de puppievacht die aan het wisselen is, dit in combi met de wintervacht?

Je mag best een paar dagen hetzelfde voeren hoor, net wat je zelf het makkelijkst vind. Welke KVV voer je?
Door Naomi1971
#2571590
Ja dat kan natuurlijk ook nog, had ik niet aan gedacht. Maar dan vind ik het wel vreemd dat haar haar nu weer heel zacht is en gisteren nog touwerig voelde.
Ik geef op het moment tinlo barf-menu, maar ga nog andere merken erbij bestellen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door