Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Comet
#310718
[quote="Audrina"]
Fijn dat Benditt heeft staan smullen van de CB. Ik hoop dat ie er van opknapt. ;)
[/quote]


hij vond het echt zalig, stond echt te kijken van is dat alles
de druppels vond hij minder, maar het is gelukt.
kippennek moet hij niet, maar we proberen het morgen gewoon nog een keer
Door Audrina
#310719
[quote="Comet"]
zou ik dat van de honden ook aan de katten kunnen geven, om te kijken of ze het lusten????
[/quote]

Ik geloof dat er in honden CB taurine zit en dat is een stofje dat je dacht ik beter niet aan katten kan geven omdat die het zelf aanmaken. Je kan hier op barfplaats ook ff op het kattengedeelte kijken, daar staat het denk ik wel en anders kan je het daar gewoon vragen.
Door Loeka
#310735
[quote="Audrina"]
Ik geloof dat er in honden CB taurine zit en dat is een stofje dat je dacht ik beter niet aan katten kan geven omdat die het zelf aanmaken. Je kan hier op barfplaats ook ff op het kattengedeelte kijken, daar staat het denk ik wel en anders kan je het daar gewoon vragen.
[/quote]
Katten kunnen dit juist niet zelf aanmaken!
Door Audrina
#310741
[quote="Loeka"]
Katten kunnen dit juist niet zelf aanmaken!
[/quote]

Dan was het dus precies andersom dan ik zei. ;D Ik wist dat het iets met taurine was, daarom begon ik die zin ook heel voorzichtig met: "Ik geloof dat...." ;)
Door Comet
#310757
ik ben intussen al vanalles aan het lezen hier op het forum
ben ik ook nog wel een weekje mee bezig volgens mij
Door Peet
#311014
En hoe is het vandaag met de beestenboel?

Heeft Bendiit braaf weer zijn capsules en druppels gehad? En mogen smullen van de Cb? :D

Volgens mij is voor 1 keertje honden-Cb uitproberen voor de kat geen probleem, maar het is niet goed ze dat elke dag te geven (dan missen ze idd de taurine). Andersom kan wel: stel dat je een portie katten-Cb hebt ingeslagen en ze motten het niet, dan kan je het opvoeren aan de honden.
Door amber2
#311024
Ik begreep dat je gewoon capsules met taurinepoeder bij de drogist kunt kopen en als je daar wat van door de hondencarnibest mengt dat het dan ook prima als enige voer aan katten gegeven kan worden! Dit zegt Corine van Carnibest dus die zal het wel weten toch..
Door Peet
#311055
[quote="amber2"]
Ik begreep dat je gewoon capsules met taurinepoeder bij de drogist kunt kopen en als je daar wat van door de hondencarnibest mengt dat het dan ook prima als enige voer aan katten gegeven kan worden!..
[/quote]

Dat zou best kunnen hoor
Door Comet
#311609
Hij krijgt netjes zijn capsules en druppeltjes, en ook CB natuurlijk.
Hij smult er echt van, alleen de druppeltjes vind hij niets.

We hebben maar gelijk groot ingeslagen voor de honden, en voor de katten is besteld.
Ik denk ook niet dat katten er moeite mee hebben hoor, ze proberen het nu bij de honden weg te halen.

Ze krijgen bij mij nooit iets anders meer, ik zou willen dat ik er eerder van gehoord had.

kreeg wel rare blikken toen ze zagen dat de pup stukjes appel krijgt als beloning, maar hij vind appel echt lekker dus waarom iets anders geven.
Door pippie
#311633
een fruitig pupje dus ;D ;D ;D leuk hoor dat het zo goed bevalt :)
Door Comet
#321711
ik wilde even iedereen bedanken, met de raad voor Benditt.
Het gaat echt heel goed met hem, hij loopt zelfs weer trappen en springt op de bank.
Hij krijgt nog steeds netjes zijn capsules en druppeltjes (die hij nu maar gewoon inneemt), en ook eet hij intussen groenten en fruit lekker mee.
Onze Da stond een beetje raar te kijken toen hij Bentditt zag.

We zijn intussen ook een stapje verder gegaan, ze krijgen nu alleen door de weeks nog maar CB, in het weekend maak ik zelf een potje voor ze.
Door Comet
#321733
het enigste wat hij zei was, wat heb je gedaan met hem. Ik dus nou overgezet op versvlees.
Krijg terug als antwoord, nou mooi gedaan dan, maar word wel een dure bedoeling zo he.

Ja en daar heeft hij last van..... dus niet.
Door Anneke V
#321745
[quote="Comet"]
ik krijg trouwens van veel mensen commentaar als ik zeg dat ik CB voer
het eerste wat ze zeggen is dat brokken veel beter zijn
nou ze zeggen maar, ik zie hier hoe Rebell en Pim het erop doen en ze krijgen echt niets anders meer
[/quote]

Yeah, right!!!! ;D
Onze puppy is ook al maanden aan't kvv'en & barfen en ik krijg ook overal commentaar dat het niet goed is, dat brokken beter zijn, dat honden agressief worden van rauw vlees...want hun DA heeft dit gezegd ::)
Mijn antwoord op dat laatste is dan: zie dan maar dat Pluto u niet opeet.... ;) ;D

Pfff, ze vragen erom! ;D
Door Doedels
#323236
[quote="Comet"]
ik wilde even iedereen bedanken, met de raad voor Benditt.
Het gaat echt heel goed met hem, hij loopt zelfs weer trappen en springt op de bank.
Hij krijgt nog steeds netjes zijn capsules en druppeltjes (die hij nu maar gewoon inneemt), en ook eet hij intussen groenten en fruit lekker mee.
Onze Da stond een beetje raar te kijken toen hij Bentditt zag.

We zijn intussen ook een stapje verder gegaan, ze krijgen nu alleen door de weeks nog maar CB, in het weekend maak ik zelf een potje voor ze.
[/quote]

Gefeliceerd hoor, dat Benditt zo is opgeknapt. Geweldig. En je pup maakt meteen een gezonde start. Dus die worden dat soort problemen hopelijk bespaard. Bovendien is het echt leuk om af en toe ook zelf samen te stellen vind je niet?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door