Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Martine1203
#2561007
Hallo,

Ik ben Martine, getrouwd, 2 kinderen van 8 en 6 en sinds 10 weken hebben wij een pup genaamd Roef. Het is een shih tzu, erg grappig beestje. Het is onze eerste hond. We gaven Royal canin maar daar liep hij niet echt warm voor, hij at het wel. Onze da adviseerde KVV, na lang op dit forum en andere sites gelezen te hebben had ik nog 2 obstakels, de vriezer en de geur. Mijn da vertelde meteen dat vers vlees niet stinkt en dat zij 7 dagen in de week open zijn en altijd wel wat KVV worsten ergens tussen kan stoppen, dus nu sinds 2 januari over op KVV. Wat een giller, we liggen helemaal in een deuk om Roef als wij hem zijn eten geven, hij begint heel grappig te springen  :D het was de bedoeling om eerst nog brokken in het weekend te geven maar als ik hem zo blij zie en weet dat het zoveel beter is dan brokken gaat dat dus niet meer gebeuren. Ik wil graag een foto van Roef op forum plaatsen maar de omschrijving om dat te doen is niet echt in jip en Janneke taal  ;)

Groet Martine
Door Hera
#2561051
Wauw!
Een dierenarts die KVV voorsteld?
Dat moet wel een super dierenarts zijn!!!  ;D

Als ik jou was zou ik gewoon helemaal stoppen met brokken en lekker kvv blijven geven.
Naast de dierenarts kan je dit ook bij supermarkten en dierenwinkels halen he.

Veel plezier met jullie hondje!! ;)
Door Shanti en co
#2561052
Wat super dat je over bent op vers!
En leuk hè om je hondje zo te zien genieten.  :D

En inderdaad, gewoon stoppen met die brok, nergens goed voor.


Om een foto te plaatsen moet je die ergens op internet hebben staan, vanaf daar kopieer je de url van de afbeelding (locatie afbeelding kopieren is dat bij mij).
Als je de foto dan wilt plaatsen druk je bij het reageren op het knopje met een foto (naast die van youtube) dan krijg je dit zonder de spaties [ img][ /img] en daartussen plaats je de url.
Door M@rina
#2561096
Welkom hier en je hebt een hele verstandige DA en een heel verstandig pupsel. Gelukkig heeft het pupsel ook verstandige eigenaren. Het is tc geieten als je ziet hoe enthousiast pupsel wordt van lekker eten? Dan geef je toch gen brok meer?

Om foto's te plaatsen moet je eerst even een account aanmaken in een online fotoalbum. ik gebruik www.photobucket.com
photobucket is gratis. Vanuit photobucket ga je foto up loaden vanaf je computer, foto's die op photobucket staan kan je hier plaatsen. Klik op de img code en klik op plakken in je hier geopende bericht.

Jip en Janneke genoeg?
Door nienk
#2562105
welkom op BP! leuk dat Roef kvv zo lekker vindt! Reus zou ook graag springen voor hele lekkere dingen, maar hij weet dat dat niet mag. dus als er nou iets heel lekkers is, dan gaat ie een soort van zitten zwaaien met 1 of 2 voorpootjes, soort ingehouden springen dus, hihi.

en top dat je een pro-vers dierenarts hebt!!
Door nienk
#2562198
ahaa, ja, dan is het logisch!

je moet die foto link even tussen



zetten, op de plaats van de puntjes. je vindt die in het schermpje waar je je bericht tiept naast het youtube knopje.
Door Belleke
#2563587
Welkom en wat een leuk diertje is Roef.
Helemaal verbaasd dat een dierenarts zelf KVV voorstelt.
Meeste dierenartsen weten weinig van voeding is mijn ervaring.
Wat leuk dat hij vers vlees zo lekker vind.
Ik zou ook geen brokken meer geven hoor gewoon lekker vlees.
Je hebt ook dierenwinkels en in de supermarkt heb je bv smuldier wat je je hond kunt geven.
Heeft jouw dierenarts meerdere merken voer of alleen een soort?
Knuffels Belleke
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door