Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Sam_V
#2556752
Hallo,

Allereerst de beste wensen voor 2013 aan iedereen hier op het forum.
Nu na tien dagen vers even een review van de overstap van brok naar kvv.
Er zijn geen problemen geweest van diarree of andere narigheden.
Als ze (Lena de Beauceron) naar buiten gaat voor een drolletje moet ze geen moeite doen en is het nooit plat.
We hebben al eend, paard, rund/pens, kip, haas, zalm en hert gegeven en ze lust alles even graag, is voor niets allergisch, (of misschien wel van de pro-plan puppy brokken met granen regelmatig diarree).
Eerst Alaska, nu ook Naturis, darf en Haaksbarf, allemaal te verkrijgen bij de speciaalzaken op maximum 6km afstand. (wat een luxe)  :)
Af en toe al eens een kipkarkasje en kippennekjes, verder nog niets ze is nog maar 5 maand.                                                                                                                                             
Ik wil eventueel ook nog Degomeat en bij geven voor afwisseling maar de website laat nogal te wensen over, ga eerst proberen een mailtje te sturen voor de analyse en de samensteling.
De foto gaat er vandaag niet komen want het wil niet lukken, misschien nog te veel Duvel in mijn bloed  :D
We zijn wel blij met de overstap op kvv ( en later misschien Barf), ik denk dat we op deze manier een gezonde pup kunnen laten opgroeien tot een gezonde hond.

Sam
Door M@rina
#2557048
Klinkt helemaal super Sam. Heerlijk dat het overstappen, wisselen en begin met barfhappen zo soepeltjes verloopt! Ga zo door en als je vragen hebt: Roept u maar  ;)
De kvv's die je opnoemt zijn allemaal van goede kwaliteit.
Als een kipkarkasje lukt kan je ook een eendennekje of kwartelkarkasje proberen die laatste is geloof ik nog zachter bot dan van een kipkarkas.

Voor jullie daar ook de beste wensen voor 2012 en te veel bloed in je Duvel kan voor een keer echt geen kwaad, bij mijn man was dat het geval met Affligem ;D
Laatst gewijzigd door M@rina op di 01 jan 2013, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door