Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2552583
[quote="MargaS"]
Voer het al meer dan 3 jaar en altijd hard bevroren geleverd in Drenthe.
[/quote]

Ja denk toch dat het te maken heb met wat ik eerder zei,dat het zo vers is dat het nog niet helemaal bevroren de auto,s ingaat,kan ook niet ,en daarom zei ik ook dat het misschien bij andere kvv dat wel is maar bij god weet hoelang het al bij hun in de vriezer ligt :biggrin2:

En dan denk ik dat mijn zoon bij jou bezorgt ;D die rijd nl vaak die kant op,lange jongen met donker haar ;)

Nou ik ben en blijf zeker bij lotgering zeer tevreden nogmaals maar goed ieder zijn eigen mening prima hoor ;)
#2552587
[quote="kiara"]
Ja denk toch dat het te maken heb met wat ik eerder zei,dat het zo vers is dat het nog niet helemaal bevroren de auto,s ingaat,kan ook niet
[/quote]

Als het vers is ga je het  niet half invriezen, zo helpt je het product niet een beetje om zeep maar helemaal en ik vind dit een zeer zeer ernstige zaak en zou om die reden daar never nooit gaan bestellen
#2552958
[quote="kiara"]
ja dat moet ieder voor zich weten,kan geen kwaad zeker niet bij honden maar okee nogmaals ieder zijn mening
[/quote]

Ik zeg ook niet dat het geen kwaad kan, ze zullen dr niet ziek van worden nee maar je wilt toch vers voeren met in het achterhoofd dat het vol met gezonde voedingsstoffen zit?
Als de helft er al uit is omdat het half ontdooit is, dat wil je toch niet als je weet dat het ook gewoon goed kan?
#2552962
[quote="kiara"]
Ja denk toch dat het te maken heb met wat ik eerder zei,dat het zo vers is dat het nog niet helemaal bevroren de auto,s ingaat,kan ook niet ,en daarom zei ik ook dat het misschien bij andere kvv dat wel is maar bij god weet hoelang het al bij hun in de vriezer ligt :biggrin2:

En dan denk ik dat mijn zoon bij jou bezorgt ;D die rijd nl vaak die kant op,lange jongen met donker haar ;)

Nou ik ben en blijf zeker bij lotgering zeer tevreden nogmaals maar goed ieder zijn eigen mening prima hoor ;)
[/quote]

Dat moet ik aan mijn dochter vragen, daar wordt het nl bezorgd. :)
#2646170
1x lotgering besteld. stuk postbode-elastiek in 1 van de pakketjes. toen ik belde moest ik maar een ander nummer bellen, want dit nummer was dan wel het algemene nummer, maar zij kon er niets mee  :-\. 06 nummer een paar x geprobeerd, maar niet te bereiken kennelijk, dus dat was meteen de laatste keer. gewoon weer degomeat en zelf door de vleesmolen, hondjes ook weer blij (weer vaste ontlasting)  ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door