Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Alies
#305922
Hallo allemaal,


Ik voer mijn teefje nu anderhalf jaar energique. Sinds kort ga ik met haar naar ringtraining en daar hebben ze verteld dat Carnibest eigenlijk nog beter is dan energique. Wat vinden jullie?
Door k9
#305939
hoi,
nou, ik voer carnibest, mijn honden doen het prima....en ze smullen...... :P ;D.....
Maar ik denk dat je moet naar je eigen hond kijken.... misschien kan je een tijdje carnibest proberen en daarna vergelijken.... :)
Ik dacht dat energique wat duurder is dan carnibest....
Gebruikersavatar
Door Nitus
#306113
Ik vind beide merken eigenlijk wel goed ;). Ikzelf heb ook een tijdje Energique gevoerd maar vond het wel erg fijn gemalen, m'n hond deed het er verder prima op hoor. Vanwege het prijsverschil (bij afname van een grotere hoeveelheid) ben ik Carnibest gaan proberen en dat bevalt ook prima :).
Als jou hond het goed doet op Energique, HOEF je niet te veranderen, maar als je aan CB kan komen zou je het natuurlijk eens uit kunnen proberen ;).
Laatst gewijzigd door Nitus op ma 18 apr 2005, 08:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Door amber2
#306176
Als je grote hoeveelheden koopt, zoals wij, zit er weinig verschil tussen energique en carnibest (allebei zo'n 2,30 p/kg). Onze honden doen het op allebei heel goed; we wisselen het af zodat ze ook nog eens wat anders binnenkrijgen.
Door Ellen Els en Nina
#307173
Wij wisselen het ook regelmatig af. Nina doet het op beide merken goed.
Toevallig afgelopen weken alleen CB gevoerd (omdat Energique bijna op was en vriezer vol met CB). Laatste drie dagen at Nina slecht, ze rook wat aan haar etensbak en draaide zich vervolgens om (geen honger of geen zin?).
Vanmorgen nog wat schijfjes Energique uit de vriezer opgedoken, deze werden met smaak verorberd. Tja, smaakverschil? voorkeur? we weten 't niet, maar we wisselen regelmatig beide merken en daarnaast zo nu en dan eendagskuikentje, eitje, yoghurt (doet ze een moord voor) kippenvleugels, vis (niet zo favoriet).
Door diana
#308439
toen ik mrezelf aan het orienteren was op vers vlees heb ik het ook gekocht
mijn teefje lustte het wel
duck hoefde ze niet , maar ik ben toen toch overgegaan op bibi .
en voer nu al een hele poos canibest
de laaste 2 vond ik er veel meer uitzien als vlees
niks geperst en zo
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door