Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Moos
#304915
Toen ik Moos op vers wilde hebben 1.5 jaar geleden stonden de mensen in mijn vaste dierenwinkel daar niet zo positief tegenover. Brokken waren beter voor de tanden en nog meer bla, bla. Ze hadden toen ook alleen nog maar 2 of 3 varianten Rodi.
Het laatste half jaar kregen ze al alle smaken van Rodi, inclusief de niet-complete versies, en toen verscheen er ook opeens energique in de vriezer.
Vorige week hadden ze opeens ook verschillende versies van Duck, en hadden ze informatie foldertjes daarvan demonstratief op de toonbank liggen.

Dus ik maakte een opmerking dat ze opeens zoveel verschillende soorten versvlees kregen.
Ja, zeiden ze, we zijn ons wat meer in gaan lezen in zijn er nu ook achter dat dit gewoon het beste is voor de hond, en ook voor katten (ze hebben tegenwoordig ook Prins voor de kat). Ze hadden het ook aan een aantal mensen geadviseerd en die honden waren er heel erg van opgeknapt, dus nu adviseerden ze iedereen om vers te geven :D

Da's toch weer mooi dan van zo'n dierenwinkel :D :D :D
Door carlala
#308059
ik ben bang dat je dit in onze dierenwinkel nooit zal tegenkomen :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door