Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door ziggyguapa
#2497655
http://www.barkdogfood.nl/index.html

Heb een mail naar hen gestuurd met deze vraag:

Ik zou graag willen weten hoeveel % spiervlees,%bot,% orgaan erin zit?
Waarom doen jullie er Glucosamine en chrondroitine erin?

Hun antwoord:

Goedemorgen,alle benodigde informatie kunt u op onze website vinden,we gaan niet dieper in op de samenstelling,ivm product geheim,alle ingrediënten zijn zorgvuldig samengesteld om een zo goed mogelijke complete voeding te maken,met vriendelijke groet mark vissers


?????????????????????
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2497852
Ik heb ook es op hun site gekeken ,maar ik kan werkelijk nergens vinden wie of wat hier achter zit .
Dat schept echt vertrouwen in de produkten  ::)
Door M.P
#2497887
het word precies gemaakt door meneer ropa , lijkt me zo ivm al de toevoegingen....
altijd die onnozel geheimen..
Gebruikersavatar
Door koekje
#2497990
De voedingslijn is vrij van :

    Varkensvlees en ontgiftende organen zoals o.a. lever en nieren.
    Gluten
    Geur, kleur, smaakstoffen en conserveringsmiddelen
Lever en nier zit er ook niet in. Ik zou het niet voeren.
Door smulpaap
#2498492
Ik heb ook gekeken , het schijnt het voer te zijn voor Dogachtigen zie ik wel op de foto,s  ::)
Maar nee , dit zou mijn merk ook niet worden
Door Mowgli
#2502477
[quote="Daantje"]
Ik heb ook es op hun site gekeken ,maar ik kan werkelijk nergens vinden wie of wat hier achter zit .
Dat schept echt vertrouwen in de produkten  ::)
[/quote]Inderdaad, vind ik ook. Het gaat wel om levensmiddelen waarmee wij geacht worden onze honden te voeren? Geen naw gegevens of kvk gegevens wekt absoluut geen vertrouwen. IK was nieuwschierig en ben dus gaan zoeken met de gegevens die we hebben en heb uitgevonden dat degenen achter bark dogfood waarschijnlijk zelf Dogue de Bordeaux fokken:

Ik heb het domein barkdogfood.nl bij www.sidn.nl opgezocht. De registrar is de hoster van het domein, maar de administrator daar moet altijd het email adres staan van degene die de website beheert. Dat email adres heb ik bij Google opgezocht en kwam meteen bij een fokker uit die bij bark dogfood als eerste verlinkt is  ;) Dan is het alleen nog even een kwestie van kijken bij de "over ons" pagina en voila daar staat de achternaam van het email adres wat als administrator is aangegeven voor barkdogfood.nl  :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Mowgli op zo 04 nov 2012, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door