Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door syiryo
#2597071
en ik zou het zeer op prijs stellen als arjan ons betaalde reevlees komt leveren of gewoon ons geld terug stort!! :boxed:
Door keetje
#2597093
Waarom gewoon niet met z'n allen naar hem toe en het geld ophalen? Of het vlees?
Door Mowgli
#2597453
[quote="keetje"]
Waarom gewoon niet met z'n allen naar hem toe en het geld ophalen? Of het vlees?
[/quote]

Gezien de ervaringen die enige BP-leden met de kwaliteit van het vlees hebben, is geld terughalen geloof ik de beste optie
Door Ramona30
#2605326
[quote="Mowgli"]
Gezien de ervaringen die enige BP-leden met de kwaliteit van het vlees hebben, is geld terughalen geloof ik de beste optie
[/quote]

Ik ben ook het schip ingegaan met Barfpower. Eind december werd ik door Arjan benaderd, per mail en telefonisch en bestelde ik een partij vlees en wat barf producten. Ik heb vooraf betaald, natuurlijk stom, maar zo gaat het eigenlijk overal. Na betalen was hij ineens niet meer zo makkelijk te bereiken en kwam hij niet opdagen met het vlees. Een oplichter was hij niet, ik zou mijn geld terug krijgen. Hier ben ik nu al bijna 6 weken mee bezig. Inmiddels wordt de heer Barfpower knettergek van mijn gebel en mag ik dit eigenlijk niet openbaar maken, want dan gaat hij stappen tegen mij ondernemen (omgekeerde wereld?) Helaas moeten wij er een civiele zaak van maken omdat we een bedrijf zijn, als particulier kun je hier wel gewoon aangifte van doen. Wat ik niet snap is dat er andere mensen/verkooppunten zijn die er mee weglopen bij wijze van en gewoon wel hun spullen krijgen. Als je op zijn FB profiel kijkt is hij ook stickers aan het ontwerpen voor verkooppunten. Ik baal hier natuurlijk vreselijk van. Ik denk dat hij hoopt dat ik het er maar bij ga laten, maar zo'n naar idee dat hij mijn geld waar ik hard voor werk lekker ergens aan heeft uitgegeven. :( Dus tja.. mocht je er vlees gaan halen, 1 tip: betaal niet vooruit. Zo, dan ga ik nu eens even verder op jullie forum kijken, en eens kijken of ik ergens 'leuk' kan reageren..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door