Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Benjy en Misty
#2415635
Door gebrek aan pens kocht ik pens bij de AH. Bij nader onderzoek zag ik dat het een complete voeding moest zijn. Bij de samenstelling zag ik dat er ook tarwebloem in verwerkt zit! Zelf vind ik dit best vreemd. Ik snap de toegevoegde waarde er niet van...
Door Martine.
#2415772
Als je de zoekfunctie gebruikt zal je zien dat er meer topics zijn waarin mensen aangeven twijfels te hebben bij dit merk.
Door Benjy en Misty
#2415905
Ok, dank je wel voor de tip. Normaal koop ik nooit KVV dus dan ben je toch minder alert. Stom natuurlijk maar ik verwachtte gewoon dat het natuurlijk zou zijn.
Door Martine.
#2418225
En het pakt snel mee uit de supermarkt natuurlijk. Gelukkig zal je niet gelijk 10 kg hebben meegenomen ;)

Even off topic, mooi onderschrift.
Door Hondje_
#2424873
Vind het er heel bewerkt uitzien. Mijn hondje moest het in ieder geval niet. Weigerde alle smaken.
Dan nog liever Smuldier alleen daar kan zij dus niet meer tegen.
Door lauwtje
#2426166
Ooit een keer gehaald uit nood. Geen nog liever brok. Wat zag dat 'kvv' er goor uit zeg. Ze aten het hier ook niet eens!
Door Alba
#2428100
Ik zal je zeggen dat Alba er wel wat pakjes van weggewerkt heeft net na de bevalling :-[. Niet omdat ik dat nou zo graag voer hoor, maar omdat het 1 van de dingen was die ze wel graag at. Je moet wat, er moet voor 8 pupjes melk uit 'r komen. Gelukkig at ze na de eerste week ook al snel weer fatsoenlijk eten!
Door Marjoleine
#2430934
Ik heb het eenmaal twee dagen gevoerd uit nood (lege vriezer), maar ik vond het net paté.
En de hond slikten het weg en vonden vervolgens dat nu hun eten maar eens moest komen ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door