Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2384365
@ pearlofpassion, De foto doet Tammenga geen goed. In werkelijk ziet het er heel fris uit, ruikt het fris naar vers vlees, het is redelijk grof gemalen, er zitten er helemaal niet zulke vette lebbers in, geen groeneschijn, niets van dat alles.Gewoon een verse kvv met 4 diersoorten of 4 aparte diersoorten met een goede verhouding bot, vlees, orgaan.

Carnibest is duurder en bevat een premix van synthetische vitamine en mineralen om het compleet te maken, dit zou ik niet meer aan een pup geven. Saartje is er groot mee geworden, maar toen wist ik nog bijna niets van vers voeren.

Teun is opgegroeid met 4 á 5 verschillende kvv's 8 á 9 diersoorten en daarnaast barfhappen, ik wist inmiddels beter. Maar zoals TS aangeeft; de portemonnee speelt ook een rol. Ik kan het me veroorloven om alleen te kijken naar kwaliteit, als dat niet binnen je financiële mogelijkheden ligt is Tammega, aangevuld met kip, eend of kwartel, vette vis, eieren en wat groente een heel goede basis.
Laatst gewijzigd door M@rina op zo 01 jul 2012, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
#2384402
Nee idd de foto ziet er niet zo uit. Zoals ik het een aantal maanden heb gevoerd.
ik gaf er ook idd altijd 4 kippennekken per 500 gram bij. Super ontlasting.
Ik vond het er altijd ook goed uitzien en Boy at het met smaak. Maar de laatste levering at hij met lange tanden.
Ik ben er nog niet achter of dat door het vlees kwam of aan Boy lag.
Nu krijgt hij veel Barf tenminste spiervlees en orgaan en kippennekken en als afwisseling voor bot geef ik enkevoudige kvv van Richard.
Is ook goed te betalen en ziet er ook smakelijk uit.
#2385013
KVV is vele malen beter dan brok. Maar tussen KVV zitten veel verschillen. Smuldier waar geen bot aan toegevoegd wordt maar een preparaat zou mijn keus niet zijn. Verder ben ik ook begonnen met KVV. Ook carnibest als eerste, daarna overgegaan op bibi. Dan Haaksbarf, omdat dit graanvrij was. Nu barf ik ongeveer 1.5 jaar. En Bandit doet het hier supergoed op.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door