Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2366959
wij voeren jill carnibest,ze heeft voor de zwangerschap....meer gekregen,en tijdens ht zogen ook.............maaar ze is aan diaree geraakt (kenelijk dooor poep pups eten?)
ze is nu net een gratenpakhuis......(vind ik)
ze krijgt nu ook volle porties,eet goed,pups worden bij gevoerd met pupcarnibest........maar ze gaat nog best veel in de benche om ze te voeden of buiten.......hoe krijg ik d weer op dr gewicht?
Door Lizzy
#2366972
Hoeveel voer je haar? Mijn eerste simpele antwoord is : nog meer voeren. En liefst ook wat lekkere ongemalen extra's (eendennekken/karkassen, kwalitatief zeer goed spiervlees, vette visjes zoals sardien en haring en makreel ongeveer 2 per week, rauwe eitjes, etc).
Door charmed
#2367068
Idd meer eten geven. Ik heb een teefje die 2 x een nestje heeft gehad, en ze werd ook graatmager. De eerste weken wilde ze niet eten, daarna begon ze te vreten. Ze was onverzadigbaar. Ik heb haar gewoon alles gegeven wat ze wilde, ik denk dat ze zeker 4x zoveel eten kreeg als normaal en ze was nog steeds aan de dunne kant. Zij kreeg ook vaak de hele dag door wat extra's. Vooral dingen die aanzetten :) Je moet naar je teef kijken tijdens deze periode. Vergeet niet dat ook de pups voeren, ook enorm veel van moeders vergt. de ene teef is nu meer nodig dan de andere. Gewoon lekker meer eten geven tot ze weer op gewicht is. En als ze op gewicht is, weer wat minderen :)
Door Decibels
#2367073
bij mijn teefjes heb ik altijd de vuistregel aangehouden: voor elke pup een maaltijd meer. Maar teckeltjes krijgen gemiddeld dan ook maar 3-4 pups....

Ik zou zo'n moedertje wat mager is zoveel laten eten als ze wil..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door