Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door nienk
#2363161
aha kijk zo kom je nog eens ergens achter hè! zou ze onrustig worden omdat ze niet weet waar haar kleinste roedellid is? zou zo maar kunnen. dit soort dingetjes kunnen heel belangrijk zijn om te weten wanneer je bijvoorbeeld bloesems laat samen stellen voor haar.

dan heb je wellicht de oorzaak van de onrust 's avonds te pakken, maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat de fysieke problemen daar ook van komen.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#2363439
Ik heb bij mijn hond heel veel baat gehad met Reiki voor dieren. Ik geloofde daar eigenlijk niet zo in, maar kreeg een hele andere hond terug.  Het kan je hond rustiger krijgen en meer in balans.
#2374069
Bijna  2 weken verder, overgestapt op carnibest, gaat nu wat beter iig geen overgeven meer. De mevrouw waar ik het voer haal zat te denken of het mss aan het vet kon liggen aangezien carnibest minder vet is dan haaksbarf en kivo. Barfen zowiezo minste vet(ook geen problemen). Aangezien ze buiten barf het het beste doet op carnibest, een testje gedaan met verschillend voer 200 gr gepakt gekookt in een liter water flink laten trekken en afkoelen. En idd na het koelen kwam er een laaggestold vet op drijven, als je het vergelijkt heeft carnibest beduidend minder vet.
Alleen wat is dan het verschil tussen de merken, vlees heeft zowiezo vet alleen word er bij sommige merken extra vet bijgevoegd of ligt dat aan het vlees dat er gebruikt wordt?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door