Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lizzy
#2336124
[quote="Martine M"]
Ik vind het gewoon erg dat er niet gewoon over gepraat kan worden.
Het is precies of als je niet met alles mee loopt en praat dat je per definitie verkeerd bent.

Zolang ik er geen bewijs van gezien heb moet ik er toch ook niet gewoon van uit gaan dat wat een andere er over denkt wel waar is.
Of wel?

Iedereen mag zijn mening en zijn gedacht hebben ik heb nergens gezegd dat mijn gedacht per definitie de juiste is of dat dit bewezen is.
Andersom is dit ook niet zo.
Ik antwoord gewoon op een vraag die gesteld is.

Dus om nu te gaan beweren dat ik verkeerd bezig ben is het zelfde of ik zou gaan zeggen dat jullie verkeerd bezig zijn (wat ik dus niet doe).

Ik probeer zo goed mogelijk voor mijn honden te zorgen naar wat ik weet en zelf lees en informeer, ik ga niet van alles zomaar uit omdat iemand iets beweerd (misschien is het wel waar hoor maar dan wil er bewijs van zien)
[/quote]

Van wie mag er niet over gepraat worden dan? Je reageert zelf nogal heftig, vind ik. Ik ben het met je redenatie niet eens, als ik dat niet mag opschrijven van jou, van wie mag er dan niet over dit onderwerp gepraat worden? Volgens mij ligt de gevoeligheid eerder bij jou dan bij ons.
Gebruikersavatar
Door Martine M
#2336152
Wel Lizzy het is anders de toon van jouw eerste antwoord waar mee dit begon.
Dat je het niet met mijn antwoord eens bent daar kan ik mee leven maar je antwoord kwam bij mij heel anders over.
Ik heb er niets op tegen dat ieder zijn eigen gedacht heeft en ik kan best discussiëren over iets hoor maar dan moet het wel op een normale manier.

Ik ga er verder over ophouden ik heb geantwoord op de vraag en voor de rest doet iedereen er mee wat hij of zei wil.
Door Lizzy
#2336189
[quote="Martine M"]
Wel Lizzy het is anders de toon van jouw eerste antwoord waar mee dit begon.
Dat je het niet met mijn antwoord eens bent daar kan ik mee leven maar je antwoord kwam bij mij heel anders over.
Ik heb er niets op tegen dat ieder zijn eigen gedacht heeft en ik kan best discussiëren over iets hoor maar dan moet het wel op een normale manier.

Ik ga er verder over ophouden ik heb geantwoord op de vraag en voor de rest doet iedereen er mee wat hij of zei wil.
[/quote]

In alle eerlijkheid Martine M, het was absoluut niet mijn bedoeling om een toon (wat voor toon dan ook) met mijn bericht mee te geven, anders dan dat ik het met jouw redenatie niet eens ben. Dat dit wel zo over is gekomen, dat vind ik heel vervelend, want nogmaals: dat was echt niet mijn bedoeling. Ik heb namelijk geen enkel belang jou of wie dan ook een rot gevoel te geven. Bovendien ben ik alleen geinteresseerd in een inhoudelijke discussie en ben ik totaal ongeinteresseerd in discussies over de vorm. Ik hoop dat deze discussie vanaf hier dan ook weer terug kan op inhoud :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door