Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door westie
#284733
[quote="tessa"]
op zich kun je je hondje rustig een keer wassen hoor, ook al heeft ze een ruwe vacht, gebruik gewoon een goede hondenshampo, daar kan de lucht ook door verdwijnen.
[/quote]
:-[ laat ik nu net een westie treffen met een zachte vacht. Het probleem daarbij is dat het anders te snel kan gaan krullen (advies van do).
Gebruikersavatar
Door sylvia
#284793
[quote="westie"]
Ik geef inderdaad beloningsvoer, maar dat deed ik altijd al. Kan dit inderdaad effect hebben, nu ik aan bibi ben begonnen? I.v.m. trainen wil ik dit eigenlijk nog niet stoppen. ;D
[/quote]
Dat ligt eraan wat je geeft.

Ik heb mijn neus helemaal door Erna haar puppekinderen gehaald en ze ruiken niet, ja lekker naar pup :D
Door westie
#284889
[quote="Lupa"]
oeps! ik? ach ben je het???? ;D
wat bedoel je met dat het gaat krullen? van wassen gaat je haar toch niet krullen?
ik zit me kapot te peinsen wat ik tegen je gezegd heb :)
isis haar voelde vrij vettig aan, dat komt door haar huid.
Dat het haar krult komt niet door wassen maar door de vacht struktuur.
je geeft nu nog maar 1 week bibi, daar kun je nog niet veel over zeggen.
anders kom eens een kertje langs dan kijk ik eventjes naar isis.
wassen is geen probleem en de haren die krullen gewoon glad fhonen ;D
[/quote]
Tja, verkeerd begrepen misschien. In ieder geval het iets in de trent van zo min mogelijk wassen I.V.M. haar haarsoort. Alleen als ze door de poep had gerold. Dus als het geen probleem is ga ik meteen aan de slag. Wie weet helpt het. groetjes
Door westie
#284890
[quote="sylvia"]
Dat ligt eraan wat je geeft.

Ik heb mijn neus helemaal door Erna haar puppekinderen gehaald en ze ruiken niet, ja lekker naar pup :D
[/quote]

Ik geef van ANTOS bones duo lams. Dat waren zo wat de enige beloningen waarvan ze niet ging spugen als we daarna de auto instapten. Bovendien zijn ze klein (ik breek ze zelfs doormidden). Worst valt haar te zwaar tijdens het trainen. ;D Zou het daadwerkelijk aan dit beloningsvoer liggen? En zo ja, wat nu? ???
Door Erna
#284892
[quote="westie"]
Ik geef van ANTOS bones duo lams. Dat waren zo wat de enige beloningen waarvan ze niet ging spugen als we daarna de auto instapten. Bovendien zijn ze klein (ik breek ze zelfs doormidden). Worst valt haar te zwaar tijdens het trainen. ;D Zou het daadwerkelijk aan dit beloningsvoer liggen? En zo ja, wat nu? ???
[/quote]

Ander beloningsvoer nemen. Stukjes kaas, fruit, komkommer, noten enz enz
Door westie
#286233
Bedankt voor alle adviezen. kijk het aan tot ze 1 maand op bibi zit en begin langzaam aan ander beloningsvoer te geven. Als het dan nog niet over is kom ik eraan do.
Groetjes rebecca
Door Timmy
#301717
[quote="westie"]
Tja, verkeerd begrepen misschien. In ieder geval het iets in de trent van zo min mogelijk wassen I.V.M. haar haarsoort. Alleen als ze door de poep had gerold. Dus als het geen probleem is ga ik meteen aan de slag. Wie weet helpt het. groetjes
[/quote]

Is ze überhaupt al eens getrimt?

Gr.
Linda
Door westie
#301871
Wilde even laten weten dat de stank voorbij is. :) Niet door het wassen hoor! ;) Na het wassen rook ze nog, maar sinds een week stinkt ze niet meer! Ik zit nu ook al een maand op bibi dus misschien toch even wennen geweest? Ik geef nog steeds 'verkeerde'beloningen :-[dus dat is het gelukkig niet geweest, want ze is niet zo dol op andere 'lichte'beloningen als komkommer ed. Ja worst en kaas, maar daarvan gaat ze na training in auto veel spugen.
Door westie
#302841
[quote="Lupa"]
dus toch een soort van ontgiften en brokkjes.
de ' verkeerde" beloning is echt geen ramp hoor dat krijgen ze hier ook hoor, hoe voelt haar huid nu? vond het vorige keer beetje vettig, is dat minder?
[/quote]
:-[weet niet wat vettig is en niet. Heb daar nooit opgelet eigenlijk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door