Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door orinake
#2807849
Lol denk niet dat hij daar veel last van zal ondervinden. Moest hij daar nu alleen zijn, jah, maar nu?


Hoop alleen dat we aan de minimale gewichten komen.
Want momenteel is dat voor paard zeker nog niet het geval :s
Door orinake
#2829123
24 januari 2014 komt sw opnieuw langs en haal ik ook de vertrouwde konijn - paard - wild - pens
Buh het wild komen fazant en bosduifkarkasjes bij in doosjes van 5kg
Gebruikersavatar
Door koda en ed
#2852907
hey zeeland  :)

ik meld me aan vanuit scharendijke ;D
nog helemaal nieuw en aan het uitvogelen hoe het hier werkt. zie allemaal leuke dingen voorbij komen maar de kilos zijn wel veel voor mij. heb maar een shiba en een kleine vriezer ;)

grtjs vanuit scharendijke

stephanie en een poot van koda
Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2853016
Martine-Tom schreef: Nog iemand van plan bij Dego te bestellen toevallig?
Ik doe ook mee met het lijntje van Tamara dus voorlopig ook even niks nodig van Dego.
koda en ed schreef: hey zeeland :)

ik meld me aan vanuit scharendijke ;D
nog helemaal nieuw en aan het uitvogelen hoe het hier werkt. zie allemaal leuke dingen voorbij komen maar de kilos zijn wel veel voor mij. heb maar een shiba en een kleine vriezer ;)

grtjs vanuit scharendijke

stephanie en een poot van koda
Welkom Stephanie en Koda :)
Door malimaniac
#2853935
Hoi Sephanie,

Welkom op barfplaats! Misschien kunnen we wel eens samen bestellen. Ik woon in Burgh Haamstede en ons restaurant staat in den osse, dus ik kom regelmatig door Scharendijke. Denk ook dat we elkaar wel kennen.

Groetjes, Ilona
Gebruikersavatar
Door koda en ed
#2854517
hey ilone

jazeker kennen wij elkaar ;D.
hou het in de gate met bestellen enzo. koda gaat binnenkort over op kvv en ik ga beginnen met droge van snacks.

grtjs steph
Gebruikersavatar
Door WillyP
#2855449
Hoi Stephanie,

Ik heb je bij de lijst gezet waar de anderen ook staan. Op de eerste pagina kun je zien wie waar woont en waar je eventueel mee kunt afspreken.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door