Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Yinx
#3127481
Goedenavond, ik heb nog wat barfproducten in de vriezer liggen die onze hond echt niet wil eten (inmiddels terug op KVV), oa 4 x konijnkarkas, eendenkarkas, vis en spiervlees van degomeat. Ik heb de ruimte in mijn vriezer nodig dus het is gratis af te halen in Terneuzen.


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Gebruikersavatar
Door WillyP
#3128110
Da's jammer genoeg aan de andere kant van de tunnel en een beetje te ver, anders kwam ik het graag halen. Maar er is vast iemand anders die het graag wil.  ;)
Door nayraax
#3152052
Hallo,

Ik ben nieuw hier dus weet nog niet helemaal hoe alles werkt, hoop dat ik hier goed zit!
Ik kan via de poulier 10kg kippenekjes krijgen a 95ct de kilo, alleen is 10 kilo een beetje veel voor ons..
Iemand die zou willen delen? Omgeving Axel.

Ook vraag ik me af hoe ik Lyna, *wendy*, angelo, Veerle-ScrappiToo, of Mister B kan bereiken?
Ik zou graag wat info vragen over waar ik hier in de buurt het beste vlees kan halen en evt is samen bestellen.

Ik hoor het graag :)
Gebruikersavatar
Door WillyP
#3154071
Misschien dat ze hier meelezen anders zou je de personen via een PB een berichtje kunnen sturen met je vragen.

Dan ga je naar hun profiel en kun je zo een persoonlijk bericht sturen.
Gebruikersavatar
Door Piggelmee
#3250981
Ik bestel sinds kort bij Stolk Petfood. Heb er nog nergens op het forum iets over gelezen, maar zij hebben een ruim aanbod en vragen weinig verzendkosten. Boven 40 euro zijn er zelfs geen verzendkosten. Over de levering kan je ook nog eens met ze overleggen; echt top. Het is de enige online leverancier, waar ik binnen mijn budget van 100 euro per maand voor 3 honden kan blijven.

De producten zien er echt allemaal zo uit als op de foto's. Eerst ging ik naar de bekende slagerij in Rotterdam, maar vond dat daar steeds meer vet aan de producten zat. Vooral de stukken spiervlees bestaan daar voornamelijk uit vet. Bij Stolk heb je echt het vlees; als er vet aanzit dan staat dat erbij en zie je dat op de foto. Waar het vlees vandaan komt weet ik eerlijk gezegd niet, maar als je naar de betrokkenheid en kennis van de eigenaars kijkt en luistert, denk ik dat het wel snor zit.

Ze leveren in heel Nederland en zelfs in sommige delen van België.

www.stolkpetfood.nl
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3250984
Piggelmee schreef:Ik bestel sinds kort bij Stolk Petfood. Heb er nog nergens op het forum iets over gelezen, maar zij hebben een ruim aanbod en vragen weinig verzendkosten. Boven 40 euro zijn er zelfs geen verzendkosten. Over de levering kan je ook nog eens met ze overleggen; echt top. Het is de enige online leverancier, waar ik binnen mijn budget van 100 euro per maand voor 3 honden kan blijven.

De producten zien er echt allemaal zo uit als op de foto's. Eerst ging ik naar de bekende slagerij in Rotterdam, maar vond dat daar steeds meer vet aan de producten zat. Vooral de stukken spiervlees bestaan daar voornamelijk uit vet. Bij Stolk heb je echt het vlees; als er vet aanzit dan staat dat erbij en zie je dat op de foto. Waar het vlees vandaan komt weet ik eerlijk gezegd niet, maar als je naar de betrokkenheid en kennis van de eigenaars kijkt en luistert, denk ik dat het wel snor zit.

Ze leveren in heel Nederland en zelfs in sommige delen van België.

http://www.stolkpetfood.nl

Ik heb een paar weken geleden KVV en wat barf producten bij Stolk besteld en het gaat inderdaad heel netjes. Keurig op tijd afgeleverd en het ziet er goed uit.
Door orinake
#3277478
Voor de Zeelanders die niet te ver wonen van Nevele.
Vandaag en morgen zijn de laatste dagen om de bestelling door te geven voor februari.
Ophalen kan deze keer enkel in Nevele of Eindhoven, volgende keer doet Bergen op zoom weer mee :)
Gebruikersavatar
Door Mojo77
#3320158
Hallo zijn er mensen uit zeeland, bevelanden die kvv bandit voor kat en kvv hond ( maakt niet uit welkmerk) gezamelijk bestellen?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door