Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2885043
Chase en Nellie schreef: Ik meld me hier even, ik ben nieuw, begin binnenkort met BARF, en woon in Brugge. Ik heb mijn eerste lading vlees net besteld via orinake :-)
Welkom !
Door malimaniac
#2891432
Iemand interesse in deze vleesjes: Ribben+KVV+Karkas. Zaterdag 26 April. NH, ZH, Flevoland, Utrecht en Gelderland.
Ze willen naar Rotterdam rijden mits er genoeg animo is. Ik wil dan wel wat voor andere Zeeuwen mee nemen deze kant op  :)
Door Martine-Tom
#2891460
Het assortiment van Ramses?

Edit: Gevonden :biggrin2:

Ik zou opzich best parelhoen willen, eventueel eend maar 10 kg vind ik wat veel...
(Ik neem tenminste aan dat je nog in Goes traint? :-[)
Laatst gewijzigd door Martine-Tom op vr 14 mar 2014, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door malimaniac
#2892286
Het is nog even onder voorbehoud dat ik het vlees kan gaan halen. Ligt aan de tijd dat het bezorgt wordt. We geven die dag een demo met de politiehondenvereniging.
Door Martine-Tom
#2892348
pearlsofpassion schreef: Geven jullie die kvv als compleet?
Hoe weten jullie hoeveel orgaan erin zit?
De % stonden vermeld in een vorig topic (is weg volgens mij) ik voer het als compleet, maar vooral omdat ik maar een paar rollen als test had, en dat krijgen ze 1 keer per week ofzo, of het dan heel erg compleet is vind ik niet zo heel spannend ;)
Overgens lusten ze het tot nu toe niet dus hoef ik er verder niet over te denken :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Mojo77
#2907213
graag meld ik me aan, zuid beveland, te Goes.
  Mn hond en kat zijn net over van brok naar kvv om mee te beginnen. Een uitdaging op zoek te gaan naar zo goedkoop mogelijk en goeie kwaliteit kvv voor mijn dieren, zou mooi zijn!  :).
Door Martine-Tom
#2907229
Mojo77 schreef: graag meld ik me aan, zuid beveland, te Goes.
Mn hond en kat zijn net over van brok naar kvv om mee te beginnen. Een uitdaging op zoek te gaan naar zo goedkoop mogelijk en goeie kwaliteit kvv voor mijn dieren, zou mooi zijn! :).
Je kan meebestellen 3 mei bij best4dogs word in Goes bezorgd :)
Gebruikersavatar
Door Mojo77
#2907345
hoi Martine,
dank je voor de tip! Welke site kan ik het assortiment bekijken, heb je een link? Ik kan enkel een duitse site vinden, klopt dat?
Door Martine-Tom
#2907346
http://best4dogs.nl/

Voor mezelf wil ik eend, konijn, kip en kalkoen bestellen, als je wil kunnen we die bestelling delen, ieder 9 rollen van een kilo van elk van de smaken  :)
Je zit dan qua prijs op ong. 1.80 de kilo, dus best netjes  :)
Gebruikersavatar
Door Mojo77
#2907357
:) inderdaad netjes, daar word je blij van!  Ja samen bestellen is goed, wil ook wel hetzelfde als jij, van iedere diersoort 1 rol. Ik ga nog effe verder kijken in het assortiment, voor wanneer moet je je bestellingen doorgeven?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door