Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Lucie110
#2864909
Binkeman schreef: Hallo,
Ik woon op het randje Zuid-Holland, Zeeland en Brabant; Goeree Overflakkee.
Mijn naam is Charlotte en ik voer NRV sinds 2008.
Welkom Charlotte !
Gebruikersavatar
Door koda en ed
#2866618
hoi allemaal,

misschien voor jullie klinkt dit als een domme vraag dus denk dan maar dat ik blond ben ;) maar hoe werkt dit? zag hierboven dat je kan bestellen maar wat zijn de hoeveelheden die er dan besteld moeten worden en hoe doe je het met verspreiden? zag hoeveelheden van 10 kilo voorbij komen endergelijke maar ik heb maar 1 hond en geen vriezer voor zulke hoeveelheden.

dus vertel maar hoe dit werkt dan kan ik mn haar gaan verven  ;D

grtjs steph
Door Martine-Tom
#2866629
koda en ed schreef: hoi allemaal,

misschien voor jullie klinkt dit als een domme vraag dus denk dan maar dat ik blond ben ;) maar hoe werkt dit? zag hierboven dat je kan bestellen maar wat zijn de hoeveelheden die er dan besteld moeten worden en hoe doe je het met verspreiden? zag hoeveelheden van 10 kilo voorbij komen endergelijke maar ik heb maar 1 hond en geen vriezer voor zulke hoeveelheden.

dus vertel maar hoe dit werkt dan kan ik mn haar gaan verven ;D

grtjs steph
In principe bestel je de hoeveelheden die op de bestelsite staan. Maar als die teveel zijn kan je ook in het topic reageren met "ik wil graag xx maar 10 kilo is me teveel, ik wil er maar 2 kilo van, wie wil delen" :)

Ik wil bijvoorbeeld 2 kilo haaskarkas, de 13 kilo is mij teveel. Maar heb ook intresse in de kvv die mss deze kant op komt, als dat zo is dan zijn er al 2 die hebben aangeboden dat ik van hun een paar kilo over mag nemen :)
Dus gewoon even een gil geven in het topic met wat je graag zou willen en dan gaat het balletje vanzelf rollen ;)
Gebruikersavatar
Door koda en ed
#2866691
Ik wil bijvoorbeeld 2 kilo haaskarkas, de 13 kilo is mij teveel. Maar heb ook intresse in de kvv die mss deze kant op komt, als dat zo is dan zijn er al 2 die hebben aangeboden dat ik van hun een paar kilo over mag nemen :)
Dus gewoon even een gil geven in het topic met wat je graag zou willen en dan gaat het balletje vanzelf rollen ;)
[/quote]

dus als ik hier nu zeg ik wil wel graag 1a2 kilo eendenekjes maar het zijn er 5kg wie wil er wat hebben? en jongegeitenlever wie wil daar mee meedoen? dan komt het goed? en moet ik het dan doorgeven aan orinake? of hoe moet dat dan martine-tom? tnxs nog voor de snelle reactie en heb nog geen haarkleur gekocht :P. maar zoeits bedoel je toch?
Door Martine-Tom
#2866701
koda en ed schreef:
Ik wil bijvoorbeeld 2 kilo haaskarkas, de 13 kilo is mij teveel. Maar heb ook intresse in de kvv die mss deze kant op komt, als dat zo is dan zijn er al 2 die hebben aangeboden dat ik van hun een paar kilo over mag nemen :)
Dus gewoon even een gil geven in het topic met wat je graag zou willen en dan gaat het balletje vanzelf rollen ;)


dus als ik hier nu zeg ik wil wel graag 1a2 kilo eendenekjes maar het zijn er 5kg wie wil er wat hebben? en jongegeitenlever wie wil daar mee meedoen? dan komt het goed? en moet ik het dan doorgeven aan orinake? of hoe moet dat dan martine-tom? tnxs nog voor de snelle reactie en heb nog geen haarkleur gekocht :P. maar zoeits bedoel je toch?
Dat kan je hier doen, dat kan je ook in het topic doen wat over dit lijntje gaat. En dan ligt het eraan, als (bijvoorbeeld) Eelke wil delen en die neemt het grootste deel is het denk ik handiger dat zij besteld en jij aan haar betaald...maar daar kom je snel genoeg achter :biggrin2:
Door eelke
#2866727
Martine-Tom schreef: Dat kan je hier doen, dat kan je ook in het topic doen wat over dit lijntje gaat. En dan ligt het eraan, als (bijvoorbeeld) Eelke wil delen en die neemt het grootste deel is het denk ik handiger dat zij besteld en jij aan haar betaald...maar daar kom je snel genoeg achter :biggrin2:
Hee, ik zie mijn naam :biggrin2:
Komt toch niet door mijn reputatie als groot verbruiker he ::)
Door Martine-Tom
#2866804
eelke schreef: Hee, ik zie mijn naam :biggrin2:
Komt toch niet door mijn reputatie als groot verbruiker he ::)
Neeeeeee ik zou niet durven! Die ukkies van jou eten toch bijna niks? :angel:
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door