Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door PHe
#3121525
Opties genoeg lees ik al. Ik wil best het vlees even langs Houten brengen voor je hoor Miranda. Dus dat komt wel goed. Help me ff herinneren tegen die tijd  ;D
Door Miranda 1
#3121741
PHe schreef: Opties genoeg lees ik al. Ik wil best het vlees even langs Houten brengen voor je hoor Miranda. Dus dat komt wel goed. Help me ff herinneren tegen die tijd ;D
Dat zou super zijn. Dank je
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3121812
Sw schiet echt niet op...
Bellen: stuur ons een mail.
Mailen: geen antwoord
Bellen: Oh, das gek. Ik zal er even naar kijken...

en zo zijn we alweer meer dan een week verder
Door Miranda 1
#3122038
Ik heb even gekeken bij kiezebrink en zij komen as woensdag naar onze regio.

Ik wil wel morgen een bestelling plaatsen maar dan moet ik het voor 17 uur weten ivm jachttraining 's avonds. Anders ga ik over 4 weken bestellen.

O ik woon in Houten
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3125505
Jammer Lizetta, ik doe ondertussen al mee met lijntje SW van Xenox, dus zal sowieso binnenkort niet meebestellen. Dank voor je moeite! (overigens, wat zeggen ze aan de telefoon dan als je aangeeft dat ze niet reageren op de mail?)
Gebruikersavatar
Door Dian
#3136425
ik sta er denk ik nog niet bij, maar woon in Nieuwegein........... ver rijden en tillen is op dit moment een no go........ heb rugklachten waar ik echt voorzichtig mee moet doen............ Wil best rijden en dingen meenemen voor mensen uit Nieuwegein, maar dan moet er iemand zijn die het vlees weer bij mij uit de auto haalt..........
Door Marjo en Kiba
#3146937
Hoi hoi,

Ik vroeg me af of er misschien iemand met mij mee wil bestellen bij dogmeat. Ik kom net te kort om zonder verzend te kunnen bestellen. Ik woon in Vianen en heb geen mega vriezer dus het is het handigst als het de zelfde dag opgehaald kan worden hier.

Hoop dat iemand met mij mee wil bestellen  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Daiven
#3146949
Ik wil wel, maar het hangt er dan vanaf wanneer het geleverd wordt ivm het ophalen aangezien ik overdags werk en pas rond 18u thuis ben en op diverse avonden weg ben voor de trainingen....

maar als het goed uitkomt, wil ik graag het volgende mee bestellen:
- 1 KG Kip/Zalm compleet
- 1 KG Paard compleet
- 1 KG Konijn compleet
- 1 KG Eend compleet
en
2x Lamsbot per 2 stuks (4 in totaal)
2x Kalfsbot, per 2 stuks verpakt (4 in totaal)

Subtotaal: €21.55

Ik hoor graag hoe of wat en of het gaat lukken,
gr Laura
Laatst gewijzigd door Daiven op di 25 aug 2015, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Marjo en Kiba
#3146958
Ik heb even gekeken, het word op woensdag geleverd in omgeving Utrecht, ik ga er vanuit dat als er vandaag besteld word het volgende week geleverd word. Ik weet niet of dat uit komt?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door