Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door MiLu
#3226616
pragyan schreef:kom je dan alleen in Utrecht of ook in Nieuwegein?
Randje Utrecht, dus waarschijnlijk ergens dichtbij de afslag, tankstation, wegrestaurant of iets dergelijks. Dan is de afstand naar Nieuwegein ook maar klein :)
Door Ollga
#3285627
Goedemorgen, lopen er nog lijntjes via Utrecht/ De Meern voor zover iemand weet? Het is zo stil hier.Ik kan evt. verzamelen. Heb 5 grote vriezers. Helaas kan ik geen (voordelig) aanbod meer vinden in de buurt.
Door MiLu
#3286268
Ollga schreef:Goedemorgen, lopen er nog lijntjes via Utrecht/ De Meern voor zover iemand weet? Het is zo stil hier.Ik kan evt. verzamelen. Heb 5 grote vriezers. Helaas kan ik geen (voordelig) aanbod meer vinden in de buurt.

viewtopic.php?f=4&t=134384

is dit iets?
Door Thurin
#3294766
Wie o wie kan mij helpen aan een adres waar ik runder knieën of vergelijkbaar kan halen voor mijn honden.

het is puur als recreatie. Ik hoor graag.
Door MiLu
#3300373
Brigitte schreef:Ik weet niet hoe je route loopt? Maar ik heb zeker interesse! Tot wanneer kan er besteld worden?
Meebestellen kan tot dinsdag 30 mei 23:00 uur, waar woon je (of je zou willen/kunnen ophalen)
Gebruikersavatar
Door sam28
#3320472
Ik woon in utrecht weer, sinds een jaar of 2. Zeker interesse als er nog een keer iets voorbij komt. Ik kan zelf ook rijden. :)
Door rosannefleur
#3354787
Hoi!

Zijn er nog mensen die adresjes weten om in (omgeving) Utrecht spiervlees en orgaanvlees te verkrijgen? Of routes die gereden worden? Ik ben nieuw hier op barfplaats dus probeer nog een beetje mijn weg te vinden hier! :)

Ik hoor het graag!
Door 0001
#3407667
Hallo, weet iemand een goedkoop adresje in Utrecht om muizen te bestellen?
Of besteld er iemand uit Utrecht binnenkort bij Kiezenbrink? Wij willen graag een kilozak regular muizen, maar de verzendkosten zijn zo bizar hoog, een bestelling delen is dus fijn.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door