Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door magda.agterberg
#3202595
Hallo, ik ben Magda en woon in maarssenbroek,
zou ook graag mee bestellen....
Maar ik heb maar een klein hondje, heel
veel kilo,s kan ik niet kwijt en zal te lang
in de vriezer liggen.
Misschien kan ik samen met iemand delen....
Door Simone V
#3202943
Lizetta schreef:Iemand die mee wil bestellen? http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopi ... 4&t=131771
Ik kan/wil zelf rijden (max 250 kg extra laden)
lizetta, ik zou graag spiervlees en geitjes mee willen bestellen, maar ik heb nog nooit bij Orinake meebesteld. Kan dat mee op jouw account of wil je dat ik zelf bestel bij haar?
Heeft ze spiervlees of is het alleen gemalen?
groetjes, simone
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3202973
Simone V schreef: lizetta, ik zou graag spiervlees en geitjes mee willen bestellen, maar ik heb nog nooit bij Orinake meebesteld. Kan dat mee op jouw account of wil je dat ik zelf bestel bij haar?
Heeft ze spiervlees of is het alleen gemalen?
groetjes, simone
Hoi Simone,
een eigen acount is echt handiger, ook omdat het dan goed gestickerd wordt.
maar er kunnen alleen nog geitjes besteld worden, de rest is vol...
Door Khashoggi
#3203691
Word er puur vlees gehaald wat geschikt is voor honden? Juist eer gister een bestelling gedaan via een site. Maar zou best is mee willen bestellen. Alleen dus een beetje terughoudend.

Is er trouwens een fb-groep voor de regio Utrecht voor KVV&BARF?
Door MiLu
#3226569
Yvonne K schreef:Waar zie je dat de vvk 10 cent zijn?
Normaal is dit lijntje in Vlaardingen, om op te halen. Maar nu er iemand gaat rijden naar Utrecht komt er €0,10 per kilo bij.
Door pragyan
#3226570
als er een lijntje komt dan wil ik wel 15 kilo eendennekken en een doos 12,5 kilo gemalen fazant mee bestellen, groet Pragyan. Graag hoor ik of de lijn voor de vrijdag of de zaterdag is, ochtend of middag?
Door pragyan
#3226571
als er een lijntje komt dan wil ik wel 15 kilo eendennekken en een doos 12,5 kilo gemalen fazant mee bestellen, Nieuwegein,
Graag hoor ik of de lijn voor de vrijdag of de zaterdag is, ochtend of middag
groet Pragyan
Door MiLu
#3226582
pragyan schreef:als er een lijntje komt dan wil ik wel 15 kilo eendennekken en een doos 12,5 kilo gemalen fazant mee bestellen, Nieuwegein,
Graag hoor ik of de lijn voor de vrijdag of de zaterdag is, ochtend of middag
groet Pragyan
Er komt inderdaad een lijntje! Deze wordt gereden op vrijdag 1 juli rond een uur of 15:00
Door pragyan
#3226604
MiLu schreef:Er komt inderdaad een lijntje! Deze wordt gereden op vrijdag 1 juli rond een uur of 15:00
kom je dan alleen in Utrecht of ook in Nieuwegein?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door