Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door Khari
#2281463
Aura, ik woon ook in overvecht, wat vervoer betreft zonodig wel wat te regelen.

Ik wil ook wel eens ritjes doen, zo kunnen we vast hier en daar afwisselen.
Door Guus
#2281608
hoi
ik woon in Amersfoort/ kattenbroek is heel dicht bij de A1
ik rij geregeld naar Apeldoorn om vleesjes op te halen
en we zijn ook heel vaak op zaterdag in Eindhoven kunnen dus ook daar vlees mee terug nemen
groetjes Guus
Door PHe
#2281808
Dan doe ik ook mee. Ik woon in Soest en deel een vriezer met baileys. Aangezien we voor 4 honden in de vriezer moeten stoppen heb ik vaak beperkt plek (vooral ook omdat baileys niet kan stoppen met bestellen  ;) )
Ik vind het geen probleem om te rijden of om te ontvangen, maar dan alleen op vrijdag en in het weekend. De rest van de week moet ik werken namelijk.

Wordt nog gezellig in de regio Utreg

Groetjes,
Petra
Door **Jillaroo**
#2281855
WissKey schreef: Ik heb nu geen plaats meer in de vriezer, maar meld me graag aan voor toekomstige bestellingen. Woon in Nieuwegein.

Groetjes,
Sandra
sinds wanneer Sandra??
Door Guus
#2281890
PHe schreef: Dan doe ik ook mee. Ik woon in Soest en deel een vriezer met baileys. Aangezien we voor 4 honden in de vriezer moeten stoppen heb ik vaak beperkt plek (vooral ook omdat baileys niet kan stoppen met bestellen ;) )
Ik vind het geen probleem om te rijden of om te ontvangen, maar dan alleen op vrijdag en in het weekend. De rest van de week moet ik werken namelijk.

Wordt nog gezellig in de regio Utreg

Groetjes,
Petra
hey dat is heel dicht bij
ik wandel bijna iedere dag in soesterduinen
kom je daar wel eens?
groetjes Guus
Gebruikersavatar
Door baileys
#2282086
Guus schreef: hey dat is heel dicht bij
ik wandel bijna iedere dag in soesterduinen
kom je daar wel eens?
groetjes Guus
Ben wel geen Petra, maar ze komt er dagelijks.
Door Miranda 1
#2282279
Soesterduinen is heel leuk om te wandelen. Ik heb 1 keer in de twee weken jachttraining in de omgeving Hilvers, Baarn en Soest. Er mooi daar en zo kom ik nog eens op plekken die ik niet ken, haha.
Door Miranda 1
#2282372
Haha, ja leuk, Bij de Maarsseveense plassen in de buurt kun je ook leuk wandelen. Achter dat tuincentrum, niet die grote maar die kwekerij. Dan moet je parkeren bij moestuinen. Dan loop je over een grote plas heen, heerlijk voor de zwemhondjes onder ons.
Door Miranda 1
#2282429
Ja, de honden kunnen er heerlijk zwemmen. Van de week hebben Hetty en ik een 10 minuten op Dusty, mijn Golden staan wachten. Hij was het water niet uit te krijgen. En ik maar alles uit de kast trekken.

Nadeel is alleen van Houten dat ze straks vanwege het broedseizoen beperkt los mogen.
Door Antheman
#2282609
mirjansen schreef: Haha, ja leuk, Bij de Maarsseveense plassen in de buurt kun je ook leuk wandelen. Achter dat tuincentrum, niet die grote maar die kwekerij. Dan moet je parkeren bij moestuinen. Dan loop je over een grote plas heen, heerlijk voor de zwemhondjes onder ons.
Dat heet de kleine plas en daar loop ik vrijwel elke dag. Is officieel losloopgebied en momenteel slecht parkeren. Volgende week is de parkeerplaats mooi verhard :)
De ingang zit op de Tuinbouwweg in Maarssen.
Door Guus
#2282625
soesterduinen  ;D
geen water dat scheelt tijd om de honden mee te krijgen ::)
lijkt me leuk om met Utrecht te wandelen
groetjes Guus
Door Miranda 1
#2282634
Antheman schreef: Dat heet de kleine plas en daar loop ik vrijwel elke dag. Is officieel losloopgebied en momenteel slecht parkeren. Volgende week is de parkeerplaats mooi verhard :)
De ingang zit op de Tuinbouwweg in Maarssen.
Ja, die bedoelde ik. Ik ben daar een paar keer wezen wandelen met iemand van het Golden forum. Erg leuk daar. En eenden om achteraan te zwemmen. ;D
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door