Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Yanti_ZWH
#2998027
Hallo iedereen, ik ben het vrouwtje van Yanti een zwitserse witte herder van bijna 1 jaar.
Toen ze 1 jaar was is yanti overgestapt op kvv. En tegenwoordig ben ik bezig met barf/nrv proties maken met een beetje hulp van lizetta.

Wij wonen in Amersfoort en ik ben helaas niet in het bezig van een auto of rijbewijs. Mijn partner beschikt wel over een auto maar hij werkt 40 uur per week.

Veel groetjes,
Het vrouwtje en Yanti
Gebruikersavatar
Door Yanti_ZWH
#2999103
Simone V schreef: Amersfoort raakt bijna overbevolkt met witte herders :biggrin2:
welkom!
hier nog een wit herdertje (lees prinsesje) uit Amersfoort
Nou misschien moeten we eens samen gaan wandelen. Ik beschik op facebook over een wandelpagina. Lopen ook regelmatig in Amersfoort bij Birkhoven. En in Soest bij de soesterduinen. Zijn we ook eens geweest met een groep van 21 Witte herders.

Leuk om jullie allemaal te ontmoeten
Door Miranda 1
#2999972
Yanti_ZWH schreef: Helaas ik kan dit bericht niet lezen omtrent te weinig rechten.
Ik denk dat dit lijntje al geweest is. Dan wordt het topic verwijderd om het overzichtelijk te houden. En dan krijg je deze melding.
Door Simone V
#3000237
Yanti_ZWH schreef: Nou misschien moeten we eens samen gaan wandelen. Ik beschik op facebook over een wandelpagina. Lopen ook regelmatig in Amersfoort bij Birkhoven. En in Soest bij de soesterduinen. Zijn we ook eens geweest met een groep van 21 Witte herders.

Leuk om jullie allemaal te ontmoeten
ja leuk! in Birkhoven en soesterduinen loop ik heel veel.
ik ga eens op je facebook pagina kijken :)
Door Agnes-en-Balou
#3000739
Hey,
Ik ben soort van nieuw hier (al jaren lid ivm de honden die we bij mn moeder thuis hebben, maar niet actief). Ik krijg over zeven weekjes mijn eerste eigen pup en wil hem op rauw zetten uiteraard (ik wil met name barfen en afwisselen met kvv). En nu vraag ik me af waar jullie uit de omgeving je barf producten en kvv vandaan halen. Ik wilde eerst eens kijken wat ik allemaal betaalbaar kan krijgen en dan op basis daarvan een menu samenstellen en waar nodig met wat duurdere producten aanvullen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, er zijn zoveel sites met zoveel verschillende producten en prijzen, maar natuurlijk bezorgen ze lang niet allemaal in mn woonplaats... Ik woon in Utrecht (op de uithof). En ik ben ook geinteresseerd in samen bestellen.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door joel
#3000839
HOi, welkom hier! Wat voor pup krijg je?

Ik bestel eens in de tijd samen met mijn zus bij Versvoer.nl (zij zijn wel wat duurder dan andere aanbieders, maar hebben relatief mooi vlees, vind ik) en zij bezorgen het dan gratis in Nieuwegein. Meestal laat ik het hier even weten wanneer er weer een bestelling gedaan gaat worden.
Verder bestel ik hier mee op de lijntjes van Barfplaats, goed opletten wanneer er in Utrecht of nieuwegein een stop is, dan vleesjes bestellen en zorgen dat je genoeg vriesruimte hebt ;-)
Door Khari
#3000851
Welkom hier. Leuk Een pup erbij.
Ik bestel regelmatig bij degomeat wat dan thuis wordt besteld en ook via lijntjes hier op het forum. Soms wordt er ook bij lupa een groepsbestelling geplaatst.
Vooral inderdaad het forum in de gaten houden wanneer er wat besteld kan worden en wat de stopplaatsen zijn.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door