Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door Manon
#2552620
Brigitte schreef: Natuurlijk mogen jouw vleesjes mee !!
super, dan zal ik tegen die tijd wat lekkere dingen drogen voor jouw jongens ;) (jij had toch geen droger?)
Door digijaro
#2559682
Correctie: Onderstaande mogen jullie vergeten. Ik heb vanmiddag een goed gesprek met Baileys (Diana) gehad en ik ga het aankomende week nog een keer proberen!

Het Barfen is bij mij geen succes, dus hierbij bied ik wat ik nog heb te koop aan (liefst in 1 koop weg) voor E 50,-.
Ik woon in Amersfoort.

Het gaat om:
6 Lamsbout met vlees
3 kg Konijnkarkas met veel vlees
1 kg Konijnkarkas
1 kg Bosduifkarkas
1 kg Fazantkarkas
1 kg Konijnorgaan
1 kg Konijnenniertjes
1 kg Eendenlevertjes
1 kg Konijnenlevertjes
1 kg Kippenhartjes
1 kg Kippenmaagjes
1 kg Lamshart
1 kg Lamslong
1 kg Runderhart
1 kg Rundernier
1 kg Rundersnippers
1 kg Kalkoenfilet
1 kg Runderstoofvlees
1 kg Kalfssnippers
10 kg Runderhart

Alles komt van Degomeat, behalve de 10 kg Runderhart (die heb ik laatst met een lijntje hier van BP)
Laatst gewijzigd door digijaro op za 05 jan 2013, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door velduil
#2574937
Wat zien die geitjes er mooi uit zeg, khari als ik ze ga bestellen mogen ze dan met jou mee ?

( hetty ik lees dit nu pas,nadat ik jou een pb head gestuurd )
Door Hetty_
#2574983
Ik heb mijn geitjes naar 16 maart laten opschuiven.
Ze gaan dan met Mightywil mee tot Hoevelaken.

Mightywil kan zo'n 100-200 geitjes meenemen, dus als er nog meer interesse is voor die datum kunnen ze ook mee.
Door Khari
#2575092
velduil schreef: Wat zien die geitjes er mooi uit zeg, khari als ik ze ga bestellen mogen ze dan met jou mee ?

( hetty ik lees dit nu pas,nadat ik jou een pb head gestuurd )
Ja ze mogen met mij mee.

Ik twijfel nog of ik ze nu snel wil hebben of doorschuif, of misschien verdeel.
Het is voor hier nu wel iets wat Marley meteen goed eet, anders had ik er ook minder haast mee
Door velduil
#2575449
wat goed khari, ik hoor het wel, ik wil ze wel op beide dagen hebben dus wat voor jou het makkelijkst is , ik pas me makkelijk aan, ik heb er in principe 5 besteld en hoor later wanneer ik ze krijg. ook als er de ene dag 3 zijn en de andere dag 2 of 3 het maakt mij niet uit mijn vriezers zijn zo goed als leeg dus het komt goed

groetjes Wim
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door