Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door baileys
#2533520
Miranda 1 schreef: Ik ben bang dat als we na jou werk gaan we giga in de file komen. En IC is vandaag om 19 uur weg. Als jij denkt dat we het wel redden enzo vind ik het ook prima om vanmiddag nog te gaan.
Denk dat je gelijk hebt Miran. Moet ik vanavond vlees voor jouw meenemen vanaf overvecht??
Door Miranda 1
#2533527
baileys schreef: Denk dat je gelijk hebt Miran. Moet ik vanavond vlees voor jouw meenemen vanaf overvecht??
Nee dat hoeft niet dank je. Ik heb van de week wilde eendenfilet en hertenvlees bij Rita gehaald. Hierdoor hoefde ik geen vlees bij degomeat te bestellen.

Ik hoefde dus niet voor mezelf naar Aura, maar zou daar heen gaan voor de anderen.
Door Antheman
#2533544
Aura schreef: Ok, dus jij haalt nu de spullen van IC (en Orinake) bij Miranda op? Tot hoelaat kan ik het morgen bij jou ophalen? We kunnen morgen op de terugweg wel bij jou langsrijden, maar ik verwacht dat we pas laat op de avond terug komen (kan wel 23h worden). Kan ik het dan gewoon uit de stal pakken, of wordt je daar wakker van? Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Anders zou ik het zondag aan het eind van de middag op kunnen halen (moet eerst de hele dag trainen), maar ik weet niet of het vlees zo lang goed blijft. Ik gok dat de spullen van IC niet bevroren aangeleverd worden?
Heb je gePBt.
Je kunt erbij, ook zondag. Ik kan t niet in de diepvries kwijt. Vannacht gaat t flink vriezen, ikzelf denk dat zondag halen niet zo'n punt is. Maar dat moet je zelf weten. Ik weet nog niet waar ik zondag ben.

Ik zie Miranda met spullen voor jou en Khari morgen.

Regel je onderling dan even of jij het voor Khari meeneemt of dat ze het zelf komt halen? Ze weet de weg bij mij.
Door Aura
#2533578
De bestelling van Degomeat is binnen!!
Jullie kunnen het tussen nu en vanavond laat op komen halen. Stuur anders even een berichtje als je vertrekt ofzo  ;)
Gebruikersavatar
Door baileys
#2533813
Aura schreef: De bestelling van Degomeat is binnen!!
Jullie kunnen het tussen nu en vanavond laat op komen halen. Stuur anders even een berichtje als je vertrekt ofzo ;)
Ik ga zo rijden vanuit Nieuwegein.
Door Simone V
#2533843
Miranda 1 schreef: Sorry was ff (ruim 1 uur) met mijn Berner naar het bos wandelen. En ik ben vergeten jou ook een pb te sturen.

Zondagmiddag is prima. Ik moet om 14 uur naar mijn werk. Ik kan het ook in de vriezer bewaren hoor, dat je het een andere keer komt halen. Voor mij helemaal geen probleem.
Hoi, geen probleem! iets bestellen betekent gewoon het topic in de gaten houden, ja toch!

en ik zou dan graag gebruik maken van je optie om het een andere keer te komen ophalen.
Mag dat volgende week zaterdag, het is dan 15 december. Ik hoor het wel!
Door Miranda 1
#2533914
Simone V schreef: Hoi, geen probleem! iets bestellen betekent gewoon het topic in de gaten houden, ja toch!

en ik zou dan graag gebruik maken van je optie om het een andere keer te komen ophalen.
Mag dat volgende week zaterdag, het is dan 15 december. Ik hoor het wel!
Ik heb je even een pb gestuurd.
Door Aura
#2533963
Voor wie heeft meebesteld bij Degomeat: Leg even je pakbon/inhoud van de dozen naast je oorspronkelijke bestelling, om te kijken of je inderdaad alles hebt gekregen wat je besteld hebt.
Ik mis zelf een paar dingen (staan ook niet op de pakbon) en heb daar even een mailtje achteraan gestuurd. Ik vermoed dat dat volgende week wordt nageleverd...
Door Khari
#2534129
Aura schreef: Voor wie heeft meebesteld bij Degomeat: Leg even je pakbon/inhoud van de dozen naast je oorspronkelijke bestelling, om te kijken of je inderdaad alles hebt gekregen wat je besteld hebt.
Ik mis zelf een paar dingen (staan ook niet op de pakbon) en heb daar even een mailtje achteraan gestuurd. Ik vermoed dat dat volgende week wordt nageleverd...
bij mij klopt het
Gebruikersavatar
Door joel
#2539721
tis niet te geloven....bestel ik voor zaterdag ruim 60 kg vlees, bestel ik geen penslappen!!!!!!
Heb nu nog 1,5 kg over, maar daar kan ik niet zo lang mee vooruit natuurlijk, van wie kan ik een paar kg overnemen  :angel:
Gebruikersavatar
Door Berna
#2539768
Ik denk dat ik wel wat over heb. Als het zaterdag in zakken van 5 kilo zit dan kun je er wel 5 overnemen. Heb er 15 besteld en heb nu nog 5 kilo in mn vriezer zitten.. Beetje verkeerd geteld geloof ik.

Correctie...net mn hoofd in de vriezer gestoken...ik heb maar een klein beetje over. Als ik 5 kilo over doe naar jou zit ik zelf met de gebakken peren ;-)
Laatst gewijzigd door Berna op do 13 dec 2012, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door